زنان شاد این ویژگی را دارند / 6 نشانه که نشان می دهد شاد هستید

خط سلامت: یکی از محور های مهم زندگی پر انرژی و بیشتر شدن روزهای آفتابی در زندگی مربوط به حضور زنان شاد است. زنان شادنه تنها در ایجاد یک زندگی شاد بلکه موجب جامعه شاد می شوند .

زنان شاد این ویژگی را دارند / 6 نشانه که نشان می دهد شاد هستید

به گزارش خط سلامت در شتاب زندگی بخشی از این شادی در میان مسئولیت های زنانه جا مانده است.

فرمول نوین زنان شاد

با این همه روانشناسان معتقدند اگر زنان برخی از ویژگی های زنانه را تقویت کنند شادی با آنان باقی خواهد ماند.

زنان شاد و تفکر مثبت

زنان شاد تفکر مثبت دارند. راه‌های شاد بودن زنان بسیار ساده است؛ تنها باید بخواهید و به ذهنتان فرمان دهید آن طور که می خواهید عمل کند.

زنان شاد انعطاف دارند

زنان شاد بعد از شکست های عاطفی در مشکل نمی مانند.آیا می دانید اثر نادیده گرفته شدن در مغز مشابه اثرات ناشی از دردهای فیزیکی است و وابستگی به یک فرد، عملکردی شبیه به مواد مخدر دارد؟ وقتی به کسی علاقه دارید و به مرور زمان به او عادت می کنید، این موضوع مانند مواد مخدر روی مغزتان اثر می‌گذارد. به همین خاطر بعد از اتمام رابطه، به سراغ عکس‌ها و خاطرات گذشته می روید.

وقتی طرف مقابل از معاشرت و ارتباط با شما لذت نمی برد و حتی شما را پس می زند، اصرار ورزیدن به ادامه‌ی رابطه، کاری محترمانه نخواهد بود. پس هیچ وقت برای باقی ماندن در قلب و روح کسی اصرار نکنید، این کار تنها ارزشتان را پایین می‌آورد و هیچ وقت به رابطه‌ای که در ذهن دارید نخواهید رسید.

زنان شاد موسیقی شاد گوش می دهند

گاهی برخی مسائل جزئی در زندگی روزمره، شادی و نشاط را از ما می گیرد؛ اما می توان با در نظر گرفتن نکاتی ساده شادی را به دست آورد. گاهی تمام آهنگ‌هایی که گوش می دهیم، غمگین هستند. البته گوش دادن به آهنگ‌های غمگین به سلیقه‌ی شما هم ارتباط دارد، اما باید حواستان باشد اگر تعداد موسیقی‌های غمگین در گوشی‌تان زیاد شد، چند آهنگ شاد به آن اضافه کنید و حال و هوای خود را بهبود دهید.

باید بپذیرید این همه غصه و دلهره، شما را به هیچ جایی نمی رساند. تحقیقات علمی نیز نشان داده گوش دادن به موسیقی شاد سبب بهبود روحیه‌تان می شود و حالتان را بهتر می کند.

زنان شاد خوش بین اند

گاهی بی‌هیچ دلیلی خود را آزار می دهید؛ مثلاً ممکن است دوستتان به تلفن یا پیامتان پاسخ نداده باشد. در این شرایط بسیار ناراحت و آزرده خاطر هستید و این مسئله را به حساب بی‌اعتنایی و بی‌توجهی او می گذارید. اگر چنین افکاری دارید، باید به شما بگوییم نگرش خود را تغییر دهید.

در چنین مواقعی خوش بین باشید و بهترین حالت را در نظر بگیرید. قطعاً شما از خیلی چیزها بی‌خبرید و آن طرف قضیه را نمی بینید. شاید دوستتان در شرایطی بوده که نمی توانسته پاسختان را بدهد. با ناراحت شدن و فکرهای منفی، تنها روحیه‌تان را خراب می کنید. البته کسانی هستند که با خودخواهی به‌موقع به پیام‌های دیگران پاسخ نمی دهند. برخی دیگر هستند که هر زمان بخواهند، احوالی از شما می پرسند. نباید از رفتار آن‌ها دلگیر شوید، زیرا فردی که در رابطه دوستی خود خودخواهانه عمل می کند، ارزش غصه خوردن ندارد.

زنان شاد آینده نگرند

در گذشته باقی نمانید. درس گرفتن از گذشته و یافتن دلیل اتفاقات پیش آمده در روابط و زندگی شما مفید است، اما نباید تمام فکر و ذهنتان را مشغول کند. با در نظر گرفتن اتفاقات قبلی، با ذهنی باز و پرانرژی به سمت آینده ای شاد گام بردارید. از زمان حال لذت ببرید و با تمام قوا آینده‌تان را بسازید. اجازه دهید شیرینی لحظه‌های حال را بچشید. زندگی کردن در زمان حال، توانایی فوق‌العاده‌ای است که با کمی اراده می توانید به آن دست یابید.

زنان شاد فعال اند

وقتی فعالیت بیشتری داشته باشید، یعنی ورزش کنید، مطالعه کنید و بیشتر بخوابید، از فرصت‌هایی که در اختیار دارید، بیشتر آگاه خواهید شد. خود را بین دو گزینه‌ی بد و بدتر محدود کنید. وقتی بیشتر فعال باشید، انتخاب‌های متفاوتی به روی‌تان باز خواهد شد؛ اما سستی و بی‌حرکتی باعث می شود در زندانی تاریک محبوس شوید. اگر دری برای بیرون رفتن وجود ندارد، به سراغ پنجره برویدو از آن به دنیای شادی وارد شوید. تنها باید فعال باشید و بی‌تحرکی را رها کنید.

3 ویژگی زنان شاد

هرگاه افکار پریشان و ناراحت کننده به سراغتان آمد، به نعمت‌ها و داشته‌هایتان فکر کنید. در این مواقع باید چند مورد از داشته‌هایتان را در نظر بگیرید. با این کار احساس بهتری خواهید داشت. شکرگزاری نیرویی دارد که شما را از افکار منفی به سمت شادی و خوش بینی می برد.

در زندگی واقع بین باشید. اولین قدم برای حل هر مسئله شناخت دقیق آن است. پس خیلی در رؤیاهای خود غرق نشوید تا از زندگی واقعی باز بمانید.

با افرادی ارتباط برقرار کنید که در مشکلات و سختی‌ها جا نمی زنند. قطعاً معاشرت با این افراد نعمت بزرگی است. هر چند ارتباط با افراد شاد، پرانرژی و مثبت اندیش بسیار مفید است، اما تلاش کنید یکی از آن‌ها باشید. همه دوست دارند در شرایط سخت، خود را قربانی بدانند و تمام مسئولیت‌های شکست را به گردن دیگران بیندازند. این طرز تفکر بسیار اشتباه است. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان