فرمول رسیدن به روابط عاشقانه سالم / با این فرمول عشق در یک قدمی است

خط سلامت: همه روابط عاشقانه از فراز و نشیب هایی برخوردار هستند و همه آنها نیازمند کار، تعهد و تمایل به انطباق و تغییر در کنارهمسرتان هستند، اما چه روابط عاشقانه شما تازه شروع شده باشد و چه سال هاست که با هم هستید، مراحلی وجود دارد که برای ایجاد یک رابطه سالم باید طی کنید.

فرمول رسیدن به روابط عاشقانه سالم / با این فرمول عشق در یک قدمی است

به گزارش خط سلامت حتی اگر در گذشته روابط عاشقانه ناموفق زیادی را تجربه کرده اید یا قبلاً برای شعله ور کردن آتش عشق در رابطه فعلی خود تلاش کرده اید، می توانید راه هایی برای ارتباط ، ماندن، رسیدن به رضایت و لذت بردن از شادی پایدار بیابید.

چه چیزی باعث ایجاد روابط عاشقانه سالم می شود؟

روابط عاشقانه منحصر به فرد است و افراد به دلایل مختلف دور هم جمع می شوند. بخشی از چیزی که یک رابطه سالم را تعریف می کند، اشتراک یک هدف مشترک است که دقیقاً می خواهید روابط عاشقانه چگونه باشد و به کجا برسد و این چیزی است که فقط با صحبت عمیق و صادقانه با شریک زندگی خود خواهید فهمید.

روابط عاشقانه سالم

با این حال، برخی از ویژگی ها نیز وجود دارد که در بیشتر روابط عاشقانه سالم مشترک هستند. دانستن این اصول اولیه به معنی دار نگه داشتن روابط عاشقانه کمک می کند، هر هدفی را که برای رسیدن به آن تلاش می کنید یا چالش هایی که با هم روبرو هستید را برآورده و هیجان انگیز کنید.

ارتباط عاطفی معنادار

شما یک ارتباط عاطفی معنادار با یکدیگر حفظ می کنید. هر کدام از شما باعث می‌شوید که دیگری احساس دوست داشتن و رضایت عاطفی کند. بین دوست داشته شدن و احساس دوست داشتن تفاوت وجود دارد. وقتی احساس می کنید که دوست دارید، باعث می شود احساس کنید که توسط شریک زندگی تان پذیرفته شده اید و برایتان ارزش قائل شده است مثل اینکه کسی واقعاً شما را درک می کند. برخی از روابط در همزیستی مسالمت آمیز گیر می کنند، اما بدون اینکه شرکا واقعاً از نظر عاطفی با هم ارتباط برقرار کنند.

ترس از اختلاف نظر

شما از اختلاف نظر نمی ترسید. برخی از زوج ها بی سر و صدا صحبت می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است صدای خود را بلند کرده و به شدت مخالفت کنند. با این حال، کلید روابط عاشقانه قوی این است که از درگیری نترسید. باید احساس امنیت کنید تا بدون ترس از انتقام، چیزهایی را که شما را آزار می دهد، بیان کنید و بتوانید بدون تحقیر یا اصرار بر محق بودن، تعارض را حل کنید.

علایق بیرونی

علایق بیرونی را زنده نگه می دارید.علیرغم ادعای داستان های عاشقانه یا فیلم ها، هیچ فردی نمی تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند. در واقع، توقع بیش از حد از شریک زندگی فشار ناسالمی را بر رابطه وارد می کند. برای تحریک و غنی سازی رابطه عاشقانه، حفظ هویت فردی در خارج از رابطه، حفظ ارتباط با خانواده و دوستان و حفظ سرگرمی ها و علایق خود بسیار مهم است.

صادقانه ارتباط برقرار کنید

صریح و صادقانه ارتباط برقرار کنید. ارتباط خوب بخش کلیدی روابط عاشقانه است. وقتی هر دو نفر بدانند از روابط عاشقانه چه می‌خواهند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان