ورود ممنوع رابطه عاطفی همین جاست / روانشناسان پرچم قرمز را بالا بردند

خط سلامت: پس از اتمام یک رابطه عاطفی، معمولاً افراد فکر می‌کنند که دیگر کسی مانند او را پیدا نخواهند کرد و تنها می‌مانند. مطمئن باشید اینگونه نیست و تنها نخواهید ماند. زندگی در جریان است. دنیا به آخر نرسیده و او بهترین کسی نبوده که می‌توانستید در کنار او زندگی کنید، اگر اینگونه بود رابطه عاطفی به این نقطه نمی‌رسید.

ورود ممنوع رابطه عاطفی همین جاست / روانشناسان پرچم قرمز را بالا بردند

به گزارش خط سلامت دردِ ترک ر ابطه عاطفی باعث می‌شود شناخت‌ و تفکر از کار بیفتد و در این زمان فرد تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا فرد رفته را به رابطه عاطفی بازگرداند، هر چند که در گوشه‌ای از ذهن خود می‌داند که او فرد شایسته و مناسبی برای ارتباط و ازدواج نیست. در این حالت، ویژگی‌های او و رابطه عاطفی را ایده‌آل تصور کرده و نسبت به مشکلات رابطه عاطفی چشم می بندد. در این حالت تمام تمرکز او متوجه بازگرداندن فرد به رابطه عاطفی است و توجهی به محیط و انتخاب‌های دیگر ندارد.

ورود ممنوع

در دوران بهبود زخم عاطفی نباید وارد رابطه عاطفی دیگری شوید. نباید رابطه عاطفی جدیدی را به‌خاطر بی‌حس کردن خود و فرار از درد رابطه عاطفی قبلی شروع کنید. این کار باعث می‌شود مشکلات‌ حل نشده باقی بماند و عزت‌نفس و احساس ارزشمندی‌تان وابسته به ارتباط داشتن با دیگران گردد.

همچنین متوجه نخواهید شد بدون رابطه عاطفی نیز می‌توان از زندگی لذت برد و می‌توانید بهترین همراه برای خود باشید. ارتباط شتاب زده در این دوران باعث می‌شود اشتباهاتی را که در رابطه عاطفی قبلی کرده اید، در رابطه عاطفی جدید تکرار کنید. ضمن آنکه در ارتباط جدید صداقت ندارید، زیرا هنوز از ارتباط عاطفی قبلی‌ به‌طور کامل خارج نشده‌اید و این ارتباط را تنها برای بی‌حس کردن خود شروع کرده‌اید و این سوءاستفاده از دیگران است که بهیچوجه اخلاقی نیست. معمولاً این روابط سرانجامی نیز ندارند و به دو طرف آسیب وارد می‌کنند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان