دوست داشتن با این فرمول خود را نشان می دهد

خط سلامت: یادگیری دوست داشتن خوب یکی از سخت ترین چالش های ماست. ارتباط عمیق می تواند بدترین و همچنین بهترین ها را در ما به وجود آورد. ما باید یاد بگیریم که خوب دوست داشته باشیم، اما در صورت امکان مشارکت دو نفر در یک توافق محدودیتی وجود ندارد.

دوست داشتن با این فرمول خود را نشان می دهد

به گزارش خط سلامت وقتی عشق می ورزیم ، نباید فراموش کنیم که ما مبتدیان ، سنگربان زندگی ، شاگردهای عاشق هستیم. ما باید عشق را یاد بگیریم و این آرامش ، صبر و خونسردی می خواهد. باید عشق را یاد بگیریم.

بسیاری از افراد، با انجام چند تلاش ناموفق برای ایجاد روابط پایدار و دوست داشتنی نتیجه می گیرند آنچه باید باشند نیستند. آنها تصمیم می گیرند که از رویای خود چشم پوشی کنند.

ایجاد روابط دوستانه

چرا ایجاد روابط دوستانه برای ما بسیار دشوار است؟ آیا ممکن است ما الگوهای دفاعی را که در کودکی جواب می داد و الان بی فایده است به کار می بریم و همین باعث احساس ناامیدی و انزوا می شود؟

این سوالات پیچیده وقتی بوجود می آیند که تصمیم بگیریم در مسیر عشق قدم بگذاریم. هرچه بیشتر خود را پیدا کنیم نگرانی هایی که برآورده می کنیم ترسناک تر است. بسیاری از مردم معتقدند عکس این امر باید باشد، هرچه ارتباط عمیق تری داشته باشیم، آسانتر خواهد بود. و اگر آسانتر نمی شود، به این دلیل است که مشکلی پیش آمده است.

عشق عمیق

خویشاوندی و عشق عمیق می تواند بهترین و بدترین ها را در ما به وجود آورد: عمیق ترین ترس ها و بزرگترین امیدها ، ازخودگذشتگی و همچنین مالکیت، مهربانی و حساسیت و سخاوت و خودمحوری. با این احساسات و انگیزه ها احساس می کنیم که اعتماد بیشتری داریم که ما را از پریشانی عاطفی محافظت می کند.

ویژگی های روابط عالی

عشق بزرگ، رابطه جنسی و صمیمیت عالی از ویژگی های روابط عالی است.

وقتی ویژگی هایی را که می خواهیم در درون خود تقویت کنیم شناسایی کنیم ، احتمال جذب فرد مناسب به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

وقتی دو نفر در یک توافق نامه برای حمایت از یکدیگر در تلاش برای کشف تمام موارد ممکن در این سفر شریک می شوند ، واقعاً محدودیتی وجود ندارد. این کار به تلاش ، وقت و انرژی نیاز دارد. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان