هورمون مهار سرطان را بشناسید / این شیوه در دسترس شگفت زده تان می کند

خط سلامت: پیشرفت سرطان ریه با هورمون عشق کاهش پیدا می کند.

هورمون مهار سرطان را بشناسید / این شیوه در دسترس شگفت زده تان می کند

به گزارش خط سلامت دانشمندان راه های جدیدی برای تنظیم هورمون هایی که رشد سرطان را تحریک می کنند، کشف کرده اند. اکنون این بینش می تواند برای کنترل هورمون های دیگر مانند اکسی توسین، "داروی عشق" طبیعی یا هورمون عشق که پس از ارگاسم ترشح می شود، استفاده شود

هورمون عشق و سرطان

دانشمندان روش جدیدی را برای کنترل هورمونی که رشد سرطان را تحریک می‌کند، کشف کرده‌اند و در طول مسیر، بینش جدیدی در مورد چگونگی تنظیم هورمون اکسی توسین یا هورمون عشق به دست آورده‌اند.

محققان مرکز عالی شیمی و بیوتکنولوژی رادیکال آزاد ARC در دانشگاه ملی استرالیا ترکیب جدیدی ساخته اند که می تواند به مدیریت هورمون پپتیدی به نام کلسی تونین کمک کند که می تواند رشد سرطان ریه سلول های کوچک را تحریک کند.

او می‌گوید: ما توانسته‌ایم یک ترکیب خاص تولید کنیم که محصولات کلسی‌تونین را مهار می‌کند و بنابراین رشد سلولی را محدود می‌کند. پروفسور کریس ایستون، سرپرست تیم تحقیق، گفت: این به طور انتخابی رشد سرطان را متوقف می کند.این ترکیب با توقف آنزیم مورد نیاز برای تولید کلسی تونین عمل می کند.

پروفسور ایستون گفت پیشرفت کلسی تونین همچنین درک بهتری از نحوه کنترل یک هورمون بدون تحت تاثیر قرار دادن هورمون های دیگر به دست آورده است.

هورمون عشق و اعتماد

این درس ها را می توان برای ایجاد راه های جدیدی برای کنترل هورمون اکسی توسین یا هورمون عشق که پس از ارگاسم و در طول شیردهی ترشح می شود و احساس عشق و اعتماد را تقویت می کند، به کار برد.

اکسی توسین یا هورمون عشق هورمون احساس خوب است. پروفسور ایستون گفت: با مطالعه گسترده تر اینکه چگونه تولید این هورمون های پپتیدی تنظیم می شود و به هم مرتبط است، می توانیم به تحریک تولید برخی از هورمون ها و کاهش سطح برخی دیگر نگاه کنیم.

هورمون عشق و افسردگی

برخی از افراد به اندازه کافی اکسی توسین یا هورمون عشق ندارند، بنابراین از احساس خوشبختی به احساس ناراحتی یا افسردگی می روند. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان