با این 3 نشانه مچ همسرتان را بگیرید / 3 مشکل روانی افرادی که آنلاین خیانت می کنند

خط سلامت: یک رابطه آنلاین یا رابطه سایبری نوعی تقلب در نظر گرفته می شود. روابط سایبری، روابط مخفیانه خارج از ازدواج است که به صورت آنلاین از طریق چت، ایمیل یا رسانه های اجتماعی یا از طریق پیامک انجام می شوند.

با این 3 نشانه مچ همسرتان را بگیرید / 3 مشکل روانی افرادی که آنلاین خیانت می کنند

به گزارش خط سلامت روابط آنلاین به یک رابطه متعهدانه آسیب می زند و می تواند باعث ایجاد احساس ناامنی، خشم یا حسادت در شریک زندگی شود. خیانت منجر به از دست رفتن اعتماد می شود. در نهایت، یک رابطه سایبری باعث جدایی یا طلاق می شود.

دلایل شروع روابط آنلاین

فرار از واقعیت

لذت بردن از یک فانتزی

اجتناب از پریشانی رابطه

نشانه های رایج خیانت آنلاین

همسرتان دوری می کند

اگر همسرتان نسبت به رابطه زناشویی بی توجهی نشان می دهد، می تواند نشانه ای از مشکل باشد. ممکن است متوجه فاصله گرفتن زیاد، احساس قطع ارتباط و مشکلاتی در ارتباط شوید و شریک زندگی تان علاقه خود را به انجام کارها یا رفتن به جشن تولد یا تعطیلات از دست بدهد که نشانه ی عدم صمیمیت است.

رفتارش تغییر کرده است

تغییرات ناگهانی و غیرقابل توضیح در رفتار می تواند نشان دهنده خیانت باشد. ممکن است همسرتان متفاوت، بداخلاق‌تر یا انتقادپذیر به نظر برسد و شروع به نادیده گرفتن مسئولیت‌های والدین، خانه یا شغل خود کند.

همچنین تغییر عمده‌ای در الگوی خواب همسرتان ایجاد شده و دیرتر از حد معمول به خواب می رود و زودتر از خواب بیدار می‌شود. به‌ویژه این زمان اضافی بیداری به صورت آنلاین یا روی یک دستگاه سپری می شود.

تدافعی شده است

اگر سعی کرده اید در مورد برخی از مسائلی که متوجه شده اید صحبت کنید، با واکنش تدافعی از طرف شریک زندگی تان روبرو می شوید. برای تغییرات آشکار در رفتار خود بهانه های مختلفی می آورد، یا حتی ممکن است آنها را به طور کامل انکار کند. در خیانت آنلاین ممکن است اعتیاد به سکس سایبری یا پورنوگرافی ایجاد شود.

اگر در اعتماد و مسائل مرتبط با امور سایبری مشکل دارید، توصیه می شود با یک روانشناس بالینی صحبت کنید. برای ورود به صفحه ی اینستاگرام کلیک کنید. تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان