5 نوشیدنی صبحگاهی برای داشتن پوستی زیبا

خط سلامت: چای سبز، آب پرتقال و آب نارگیل نه تنها سلامت روحی و جسمی را تقویت می کند، بلکه هنگام مصرف صبح به پوستی درخشان و درخشان کمک می کند.

5 نوشیدنی صبحگاهی برای داشتن پوستی زیبا

به گزارش خط سلامت، چای سبز، آب پرتقال و آب نارگیل نه تنها سلامت روحی و جسمی را تقویت می کند، بلکه در هنگام مصرف صبح به پوستی درخشان و درخشان کمک می کند.

 چای سبز

به گزارش خط سلامت، EGCG موجود در چای سبز دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد میکروبی است. آنها در درمان آکنه و پوست چرب بهبود یافته اند.

 آب زنجبیل و زردچوبه

آب زنجبیل و زردچوبه دارای مزایای آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی است که از عفونت های پوستی محافظت می کند. ترکیبات ضد التهابی موجود در این مخلوط می تواند از چین و چروک جلوگیری کند، رشد سلول های پوست را تحریک کند و لکه های تیره را کاهش دهد.

آب لیمو با عسل

تایمز آو ایندیا اشاره کرد که نوشیدن آب لیمو گرم همراه با عسل در صبح می تواند به پیشگیری از عفونت های قارچی پوست و حمایت از رشد سلول های پوست کمک کند.

این نوشیدنی همچنین سرشار از ویتامین C است که دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است که به از بین بردن تجمع چربی اضافی، یکی از دلایل رایج مسدود شدن منافذ و آکنه کمک می کند.

آب پرتقال

آب پرتقال، سرشار از ویتامین C، پوست را روشن می کند و با مهار تولید ملانین، رنگدانه مسئول رنگ پوست، به یکدست شدن رنگ پوست کمک می کند. این باعث کاهش لکه های تیره و یکنواختی پوست می شود.

آب نارگیل

آب نارگیل با خاصیت خنک کنندگی در تابستان سرشار از کلسیم و پتاسیم است که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

ترکیبات موجود در آب نارگیل همچنین با رادیکال های آزاد و سموم مبارزه می کند، پوست را درخشان نگه می دارد و به تولید کلاژن کمک می کند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان