راز بزرگ 3 مدال آور ایرانی برملا شد + ساروی یزدانی و کیانی گونه در المپیک مدال گرفتند

خط سلامت: دکتر سهراب کیهانی، پزشک فدراسیون کشتی گفت: یزدانی به‌خاطر جراحی که انجام داده بود، بعد از دوران بازتوانی، بلافاصله وارد یک مسابقه سنگین یعنی المپیک شد.

راز بزرگ 3 مدال آور ایرانی برملا شد + ساروی یزدانی و کیانی گونه در المپیک مدال گرفتند

کاروان مدال آوران ایران از مشکلات متعددی رنج می بردند که پزشک تیم از اسرار پزشکی و مشکلات آنها پرده برداشت.

سهراب کیهانی، پزشک معتمد فدراسیون کشتی گفت: ناهید کیانی با مینیسک پاره وارد بازی‌های المپیک شد و چاره‌ای هم نداشت چون اگر عمل می‌کرد، المپیک را از دست می‌داد. با مشورتی که کردیم قرار شد همانند اتفاقی که برای یزدانی افتاد ادامه دهد.

وی افزود: محمدهادی ساروی در فینال رباط صلیبی‌اش پاره شد و یک تا ۲ دقیقه با این وضعیت بازی کرد و توانست مدال طلا بگیرد. علی‌رضا مهمدی نیز همین گونه بود که به مدال نقره دست یافت.

سهراب کیهانی، پزشک معتمد فدراسیون کشتی گفت: یزدانی به‌خاطر جراحی که انجام داده بود، بعد از دوران بازتوانی که پشت سر گذاشت، بلافاصله وارد یک مسابقه سنگین یعنی المپیک شد. من نزدیک تشک بودم و دیدم کتف یزدانی ۵ بار در رفت و آن را جا انداختند و توانست ادامه دهد. باید یاد آور شوم برای جا انداختن یک بار کتف، باید فرد بیهوش شود و جا انداخته شود چرا که درد شدیدی خواهد داشت. این پسر ۵ بار با غیرتی که داشت این کار را تحمل کرد و به مسابقه ادامه داد.

 

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.
ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان