مهم ترین کاری که 80 درصد افراد انجام نمی دهند!

خط سلامت: همه ما این ضرب المثل را می شناسیم: صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است.

مهم ترین کاری که 80 درصد افراد انجام نمی دهند!

صبحانه با در نظر گرفتن ویژگی بارز یک رژیم غذایی سالم و باقی ماندن در صدر سلسله مراتب وعده های غذایی مهم، همچنان در رتبه بندی اول قرار می گیرد.

به گزارش خط سلامت با این حال، علی‌رغم اینکه تحقیقات نشان می‌دهد 83 درصد موافقند که شام ​​در واقع تنها وعده غذایی قابل توجه آنها در روز است.

و 19% اظهار می کنند اصلاً در طول روز غذا نمی خورند و در عوض کالری دریافتی خود را در شام دو برابر می کنند!

روزت را درست شروع کن

زمانی از روز که غذا می خوریم فواید سلامتی متعددی بر هضم و کاهش وزن دارد و حتی می تواند بر طول عمر ما تأثیر بگذارد.

مطالعات اولیه زمان مصرف غذا را در موش ها مورد بررسی قرار دادند و دریافتند طول عمر آنها 10 درصد افزایش می یابد، زمانی که آنها مقدار زیادی کالری را در نیمه اول و میانی روز مصرف می کردند.

پروفسور فورد، رئیس علوم اعصاب خواب و شبانه روزی از دانشگاه آکسفورد با این موضوع موافق است. او دیدگاه حرفه‌ای خود را به اشتراک گذاشت افرادی که دیروقت عصر، بین ساعت 6 بعد از ظهر تا نیمه‌شب غذا می‌خورند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2، اختلال در تحمل گلوکز و چاقی هستند.

چرا دیرتر غذا می خوریم؟

با افزایش سرعت زندگی به میزان 10 درصد از دهه 90، روال ها و ساختارهای ما ضربه خورده است. یکی از زمینه‌های اصلی کمبود زمان است.

 بیش از 7 میلیون بریتانیایی زمانی برای خرید کامل غذا در هفته ندارند و در عوض به فست فود و وعده های غذایی آماده متکی هستند .

بیش از 54 درصد افراد می گویند در پی تشدید بحران هزینه های زندگی، در مقابل تغذیه متمرکز شده اند، به این معنی که مردم بیشتر در برنامه های غذایی خود کوتاه می آیند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان