4 فایده بی نظیر آسپرین برای زیبایی و تمیزکاری

خط سلامت: از آسپرین به روش های شگفت انگیز زیادی استفاده کنید. در اینجا در مورد نحوه این کار بخوانید.

4 فایده بی نظیر آسپرین برای زیبایی و تمیزکاری

آسپرین تنها به عنوان دارو استفاده نمی شود. با سردرد ، تب و سایر بیماری های جسمی، اغلب به مصرف آسپرین متوسل می شویم. درد را تسکین می دهد و می تواند به کاهش التهاب کمک کند.

به گزارش خط سلامت با این حال، بسیاری از راه های شگفت انگیز دیگر برای استفاده از آسپرین وجود دارد.

آسپرین نه تنها به عنوان دارو، بلکه برای کارهای خانگی نیز می تواند مفید باشد.

موی آسیب دیده

آیا موهای شما خشک و آسیب دیده است؟ سپس با مخلوط کردن یک قرص آسپرین در یک فنجان آب گرم، یک ماسک مغذی درست کنید که موهای شما را درخشان و سالم می کند.

وقتی آسپرین حل شد، مخلوط را روی پوست سر و بقیه موها پخش کنید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس خوب آبکشی کنید. اگر از شوره سر رنج می برید، می توانید دو آسپرین آسیاب شده را نیز با شامپوی خود مخلوط کنید. موهای شما دوباره در حالت بهینه خواهد بود.

از بین  بردن رد صابون در وان

هنگامی که مدتی در حمام شناور هستید، اغلب یک رسوب صابون آزاردهنده در اطراف وان تشکیل می شود. برای تمیز کردن، کافی است پنج آسپرین را به مواد شوینده معمولی خود اضافه کنید. مخلوط را روی وان اسپری کنید و بگذارید نیم ساعت بماند. وان حمام را با مقداری آب گرم بشویید وان حمام مانند قبل می درخشد.

پوست مشکل دار

آسپرین اثر ضد التهابی دارد و می تواند به تسکین پوست کمک کند. 2 تا 3 آسپرین را با کمی آب لیمو در یک کاسه مخلوط کنید. مخلوط را روی نواحی مشکل دار پوست بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. نکته مهم: هنگام نشستن در آفتاب، این مخلوط را روی پوست خود نگذارید.

لکه های عرق

اگر لکه های سرسخت عرق روی لباس وجود داشته باشد بسیار آزاردهنده است. از بین بردن لکه و بوی عرق همیشه آسان نیست. برای این کار می توانید مقداری آسپرین را با آب گرم مخلوط کرده و آن را روی لکه عرق روی لباس بمالید. اجازه دهید این مخلوط به مدت 24 ساعت روی پوست بماند و سپس لباس را طبق دستورالعمل شستشوی سازنده بشویید. دیگر خبری از لکه عرق نیست! برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان