رفع خارش پوست سر با 2 قرص در دسترس

اما آیا تا به حال به یک درمان خانگی برای اصلاح موهای کدر خود فکر کرده اید؟ راه‌حل‌های تمیزکننده آسان زیادی وجود دارد، اما می‌توانید چند درمان خانگی عالی برای استفاده در رژیم زیبایی خود ایجاد کنید. برای این ترفند تنها چیزی که نیاز دارید مقداری پاراستامول است.

رفع خارش پوست سر با 2 قرص در دسترس

مراقبت از مو ها می تواند کار سختی  باشد. این روزها شامپوها، ماسک‌های مو و سایر محصولات زیادی وجود دارد که می‌توانید بخرید و با آن خارش سر و کدر بودن مو ها را رفع کنید،  اگر می‌خواهید از همه آنها استفاده کنید، نه تنها باید پول زیادی صرف کنید، بلکه زمان زیادی را نیز برای موهای تان خرج خواهید کرد.

آیا آرزوی داشتن موهای شاداب را دارید؟ مطمئناً همه این کار را انجام می‌دهیم، همه شامپوها و نرم‌کننده‌های گران‌قیمت را که فکرش را می‌کردیم امتحان کرده‌ایم، اما هیچ چیز نتیجه رضایت‌بخشی به ما نداد.

پاراستامول

پاراستامول و مراقبت از مو

پاراستامول و آسپرین یکی از رایج ترین مسکن هایی است که بدون نسخه استفاده می شود. بسیاری از مردم هنگام مواجهه با سردرد، عفونت گوش یا آنفولانزا یک آسپرین ساده مصرف می کنند.

پاراستامول به راحتی در دسترس است. به غیر از استفاده از آن به عنوان مسکن، این قرص های سفید برای استفاده در موهای شما نیز شگفت انگیز هستند، زیرا خارش پوست سر را از بین می برد و آسیب کلر را معکوس می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان