این نکات طلایی را هنگام استفاده از ماسک صورت حتما در نظر بگیرید

خط سلامت: اگر ماسک صورت را برای مدت طولانی روی صورت بگذارید اثر نامطلوبی را می تواند در پی داشته باشد.

این نکات طلایی را هنگام استفاده از ماسک صورت حتما در نظر بگیرید

گاهی اوقات، پوست نیاز به تقویت دارد. با کرم های لازم می توانید پوست خود را کمتر چرب، خشک و جوش دار نشان دهید. به گزارش خط سلامت همه ما می خواهیم پوستی صاف داشته باشیم، اما قبل از اینکه آن ماسک صورت را بزنید و یک فیلم خوب روشن کنید، مراقب باشید که برای مدت طولانی روی پوست نماند.

زمان ماندن دقیق در هر ماسک متفاوت است

ماسک های صورت

بیایید با ویژگی های مثبت یک ماسک شروع کنیم. اگر قبلاً روزانه از کرم روز و یا شب استفاده می‌کنید، چرا باید از ماسک صورت استفاده کنید؟ در واقع، بسیار ساده است: یک ماسک برای ماندن بیشتر روی پوست و مکمل محصولات زیبایی فرموله شده است. در نتیجه مواد با سرعت کمتری تبخیر می شوند و مواد بهتر می توانند به پوست نفوذ کنند.

علاوه بر این، بسیاری از ماسک ها حاوی ویتامین هایی هستند که می توانند پوست را تقویت کنند. اینها دلایل زیادی هستند تا هر هفته پوست خود را با یک ماسک مغذی نوازش کنید.

کنجکاو هستید وقتی ماسک را برای مدت طولانی روی صورت خود بگذارید چه اتفاقی برای پوست می افتد؟

منافذ

هر چه منافذ ما بیشتر مسدود شود، جوش های بیشتری روی صورت ظاهر می شود. آیا از ماسک صورت مرطوب کننده استفاده می کنید؟ مواظب باشید زیاد بماند. مواد مرطوب کننده موجود در ماسک می تواند منافذ را مسدود کند. ماسک را بیش از حداکثر مدت زمان نوشته شده روی بسته قرار ندهید. اگر چنین کردید، سعی کنید بیش از چند دقیقه از زمان توصیه شده نگذرد.

کم آبی بدن

آیا از پوست چرب رنج می برید؟ احتمال زیادی وجود دارد که از ماسک خاک رس برای جذب مقداری از رطوبت اضافی استفاده کنید. مراقب این موضوع باشید. از آنجا که قسمت های تصفیه کننده در این ماسک ها در صورت استفاده بیشتر از زمان توصیه شده باعث کم آبی بدن می شود، حتماً زمان روی بسته بندی را رعایت کنید.

باز هم، انحراف از زمان توصیه شده می تواند باعث شود که پوست شما خشک و پوسته پوسته به نظر برسد، برعکس آنچه که انتظار داشتید به دست آورید.

ماسک ها درمان های فشرده

استفاده بیش از حد از ماسک صورت نیز ایده خوبی نیست. ماسک ها درمان های فشرده ای هستند، به این معنی که برای استفاده روزمره در نظر گرفته نشده اند. چند بار در هفته روی پوست خود ماسک نگذارید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان