جدیدترین ترفندی که با آن توت فرنگی ها فاسد نمی شوند + دیگر پول تان را هدر ندهید

خط سلامت: یک ترفند مفید پیدا کرده‌ایم که کمک می‌کند توت‌فرنگی‌های خود را تنها در 30 ثانیه از گندیده شدن دور نگه دارید.

جدیدترین ترفندی که با آن توت فرنگی ها فاسد نمی شوند + دیگر پول تان را هدر ندهید

  توت فرنگی  بسیار خوشمزه و میوه دوست داشتنی و شیرین در تابستان در بهترین حالت خود قرار دارد، اما اغلب در تمام طول سال در دسترس است.

به گزارش خط سلامت متأسفانه این میوه قرمز بسیار لطیف و آسیب پذیر است و این بدان معناست گاهی اوقات مجبوریم نیمی از آنها را دور بریزیم. شستن آنها مخصوصاً برای آنها بد است: آنها را می شویید و یک ساعت بعد توت فرنگی ها به یک آشغال نرم و لطیف تبدیل می شوند.

فواید توت فرنگی

قبل از اینکه به این ترفند مفید بپردازیم، می خواهیم کمی بیشتر در مورد فواید خوردن توت فرنگی صحبت کنیم. گفته می شود این میوه تابستانی به کاهش وزن کمک می کند زیرا حاوی کالری بسیار کمی است.

این میوه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین است. در واقع، توت فرنگی حاوی ویتامین C بیشتری نسبت به پرتقال است! تنها میوه ای که ویتامین C بیشتری دارد کیوی است.

توت فرنگی همچنین حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است که برای سالم ماندن به آن نیاز داریم. بنابراین، مطمئنا دلایل زیادی برای خوردن بیشتر این میوه قرمز خوشمزه و سالم وجود دارد!

فوت و فن

میوه ها باید شسته شوند؛ این فقط یک کار بهداشتی است. هیچ کس دوست ندارد مقداری میوه را با شن، خاک یا حتی بدتر از آن یک حشره یا نوع دیگری از موجودات را در دهان خود بیابد.

با این حال، گاهی اوقات، رطوبتی که پس از شستن میوه‌تان باقی می‌ماند، باعث می‌شود میوه مورد نظر نرم یا حتی بد مزه و فاسد شود.

خوشبختانه راه حل آسانی برای این مشکل وجود دارد و تنها چیزی که نیاز دارید این است که توت فرنگی را با یک سشوار خشک کنید. تاج های برگ دار را از توت فرنگی بردارید و سپس آنها را به خوبی آبکشی کنید.

سپس، آنها را روی حوله کاغذی قرار دهید تا رطوبت زیادی را جذب کند. اکنون ترفند واقعی وارد می شود! سشوار خود را در پایین ترین حالت قرار دهید و توت فرنگی ها را به مدت 30 ثانیه با سشوار خشک کنید. سپس آنها را دوباره در یخچال قرار دهید. متوجه خواهید شد توت فرنگی های تان برای مدت طولانی تری تازه و خوشمزه باقی می ماند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان