استفاده از بالم لب در 4 مورد که نمی دانستید

خط سلامت: آیا تا به حال بالم لب را روی موهای خود مالیده اید؟ در اینجا دلیلی وجود دارد که ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید.

استفاده از بالم لب در 4 مورد که نمی دانستید

بالم لب یکی از آن چیزهایی است که بسیاری از افراد به خصوص خانم ها در اطراف خود دارند. وقتی لب‌هایتان شبیه کاغذ خشک شده است، باید مقداری رطوبت برای استفاده داشته باشید.

به گزارش خط سلامت آیا می‌دانستید که می‌توانید از بالم لب‌تان خیلی بیشتر از لب‌های تان استفاده کنید؟ ما یک لیست برای شما درست کرده ایم.

با بالم لب ریمل را پاک کنید

اگر هنگام ریمل زدن لکه سیاه روی پلک و ... ایجاد شده و پاک کردن کامل آن غیرممکن به نظر می رسد. با بالم لب رفع آن ساده است. فقط مقداری بالم لب را روی یک سواب پنبه ای بمالید و آن را روی لکه بمالید. 

زیپ را باز کنید

زیپی که کاملاً گیر کرده است بسیار آزاردهنده است. اگر فقط مقداری از بالم لب را روی زیپ بمالید، می‌توانید این مشکل را در یک لحظه برطرف کنید. 

بند کفش را ببندید

آیا بند کفش های مزاحم دارید که به دلیل صاف بودن زیاد باز می شوند؟ اگر مقداری بالم لب را روی گره بمالید دیگر مشکلی نخواهد داشت. این کار باعث می شود که توری ها به هم بچسبند و مطمئن شوید باز نمی شوند.

حلقه های گیر کرده در انگشتان 

آیا می‌دانید که وقتی یکی از انگشترهایتان گیر کرده و نمی‌توانید آن را در بیاورید، احساس وحشت می‌کنید؟ استفاده از بالم لب، این کار را انجام می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان