چرا مردان نباید چای نعناع بنوشند؟

خط سلامت: آیا چای نعناع چربی می سوزاند. چای نعناع به طور سنتی به عنوان یک کمک کننده کاهش وزن استفاده می شود.

چرا مردان نباید چای نعناع بنوشند؟

چای نعناع به افزایش متابولیسم و ​​افزایش چربی سوزی کمک می کند .

به گزارش خط سلامت همچنین تصور می‌شود که چای نعنا گرسنگی و هوس را کاهش می‌دهد و پیروی از یک رژیم غذایی سالم را آسان‌تر می‌کند.

چه کسانی می توانند چای نعناع بنوشند؟

مصرف چای نعناع فلفلی به طور کلی برای افراد در هر سنی بسیار بی خطر است . با این حال، برخی از مردم متوجه می شوند نوشیدن چای نعناع می تواند علائم سوزش سر دل و بیماری ریفلاکس معده (GERD) را تحریک یا بدتر کند.

آیا چای نعناع برای پوست مفید است؟

عصاره برگ نعنا برای درمان و پیشگیری از آکنه مفید است . غنای منتول و آنتی اکسیدان های طبیعی موجود در برگ نعناع به عنوان یک پاک کننده، تونر، قابض و مرطوب کننده شگفت انگیز برای پوست استفاده می شود. برگ نعناع پوست را تقویت می کند، پوست خشک و خارش دار را نرم می کند.

آیا چای نعناع برای مردان خوب است؟

شاید چای نعناع بیشتر به دلیل خواص قوی تسکین دهنده معده شناخته شده باشد. با این حال، برخی تحقیقات نشان می دهد چای نعناع ممکن است باعث کاهش سطح تستوسترون شود .

نشان داده شده است نعناع و چای نعناع تأثیر مستقیمی بر تستوسترون دارند.

آیا چای نعناع برای هورمون ها مفید است؟

چای نعناع دارای اثرات ضد آندروژن است، به کاهش تستوسترون کمک می کند تا سطح هورمون ها را در هماهنگی بهتری حفظ کند .

یک مطالعه نشان داد نوشیدن چای گیاهی نعناع به طور قابل توجهی سطح تستوسترون را کاهش می دهد. یکی دیگر از علائم سطح بیش از حد آندروژن رشد مو در صورت، چانه، سینه و شکم است

آیا چای نعنا به خواب کمک می کند؟

چای نعناع ثابت شده به شما کمک می کند برای مدت طولانی تری بخوابید ، گزینه عالی برای نوشیدنی قبل از خواب است. اسانس‌های موجود در چای نعناع می‌تواند به آرامش ماهیچه‌های شما کمک کند و زمینه را برای یک خواب شبانه آرام فراهم کند. چای نعناع سرشار از آنتی اکسیدان است و فواید دیگری نیز دارد.

چه کسانی نباید چای نعناع بخورند؟

به این دلایل، شما باید گیاهان دارویی را با احتیاط و زیر نظر یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مصرف کنید. اگر مبتلا به بیماری رفلاکس معده به مری (GERD - وضعیتی که اسید معده به مری بازمی‌گردد)، یا فتق هیاتال دارید، از نعناع فلفلی یا چای نعناع ننوشید . برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان