فیلم / برای تعادل هورمون ها این مواد غذایی را مصرف کنید!

خط سلامت:اگر با مشکلات تیروئید، خستگی آدرنال، هر شکلی از عدم تعادل هورمونی، شاید ناتوانی جنسی، تستوسترون پایین و تسلط استروژن دست و پنجه نرم می‌کنید، این پنج غذا برای کمک به تعادل طبیعی هورمون‌هایتان ضروری هستند.

فیلم / برای تعادل هورمون ها این مواد غذایی را مصرف کنید!

داشتن رژیم غذایی سالم سرشار از انواع گیاهان، چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر و ویتامین‌ها برای تامین انرژی مورد نیاز بدن و تامین مواد مغذی برای سوخت‌وساز موثر هورمون ها موثر است.

به گزارش خط سلامت، اگر می خواهید به طور طبیعی هورمون های خود را متعادل کنید، در اینجا پنج چربی وجود دارد که شمارا شگفت زده می کنند و باید مصرف کنید.

اول شما باید چربی های سالم امگا 9 را دریافت کنید. چربی های امگا 9 شامل آووکادو، بادام و روغن زیتون است. ما می دانیم که آووکادو همچنین مملو از پتاسیم و فیبر و سایر مواد مغذی است که می تواند به تعادل هورمون ها کمک کند.

دومین نوع چربی که می خواهید برای متعادل کردن هورمون ها به رژیم غذایی خود اضافه کنید، اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه هستند و اینها در محصولات لبنی غنی شده مانند کفیر ارگانیک و ماست یافت می شوند. چربی های زنجیره کوتاه برای روده شما عالی هستند و در واقع به بدن شما در تولید اسید چرب به نام بوتیرات کمک می کنند که در واقع سوخت برای روده شما است.

سومین چربی که می‌خواهید برای متعادل کردن هورمون‌هایتان به آن اضافه کنید، اسیدهای چرب امگا ۳ است.

ما می دانیم که امگا 3 باعث کاهش التهاب می شود.  به همین دلیل است که در متعادل کردن هورمون ها مفید هستند. بنابراین مصرف ماهی هایی مانند سالمون. همچنین دانه چیا، دانه کتان و گردو هستند. این چربی‌های امگا 3 برای متعادل کردن طبیعی سطح هورمون‌ها در بدن شما نیز عالی هستند.

نوع بعدی چربی که باید بخورید، اسیدهای چرب با زنجیره متوسط ​​هستند که در نارگیل یافت می شوند. دلیل اینکه روغن نارگیل برای هورمون ها بسیار مفید است این است که بدن شما می تواند روغن نارگیل را به عنوان انرژی بسوزاند و بنابراین به تثبیت سطح قند خون کمک می کند.

در آخر اضافه کردن نوعی اسید چرب به رژیم غذایی خود، نوعی چربی امگا 6 که به طور شگفت انگیزی، به نام GLA که مخفف گامالینولنیک اسید است. این نوع اسید چرب در دانه های شاهدانه یافت می شود همچنین به صورت مکمل در روغن گل مغربی و روغن گل گاوزبان یافت می شود. اما دانه های شاهدانه حاوی نوعی چربی هستند که نشان داده شده است به طور طبیعی از سطح پروژسترون در بدن مردان و زنان حمایت می کند.

برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان