چرا ژاپنی ها و کره ای ها روی زمین می خوابند؟ + چگونه دراز کشیدن روی زمین به کمردرد کمک می کند

خط سلامت: آیا خوابیدن و دراز کشیدن روی زمین برای شما خوب است؟

چرا ژاپنی ها و کره ای ها روی زمین می خوابند؟ +  چگونه دراز کشیدن روی زمین به کمردرد کمک می کند

بسیاری از افراد می گویند خوابیدن روی زمین به آنها کمک می کند که خواب بهتری داشته باشند، وضعیت بدنی آنها را بهتر می کند و کمردرد آنها را کاهش می دهد.

به گزارش خط سلامت با این حال، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد خوابیدن و دراز کشیدن روی زمین بهتر از انتخاب یک تشک متوسط ​​سفت است .

صاف دراز کشیدن روی زمین برای کمر خوب است؟

در بسیاری از فرهنگ ها در سراسر جهان، خوابیدن روی زمین مرسوم است. برخی می گویند که به کمردرد و وضعیت بدن کمک می کند، اگر چه فواید آن توسط علم ثابت نشده است. اگر بیماری مزمن یا محدودیت حرکتی دارید، خوابیدن روی زمین ممکن است ایده آل نباشد. پزشک می تواند تعیین کند آیا برای شما بی خطر است یا خیر.

وقتی کمرم درد می کند چگونه باید دراز بکشم؟

بهترین حالت خوابیدن برای کمردرد به پهلو با خم شدن جزئی در زانوها است. خم نگه داشتن زانوها به تعادل بدن کمک می کند و فشار روی ستون فقرات کمری را کاهش می دهد. بسیاری از افراد قرار دادن یک بالش کوچک بین زانوهای خود را مفید می دانند تا این وضعیت راحت تر شود.

چرا ژاپنی ها روی زمین می خوابند؟

در ژاپن جایی که فضاهای زندگی اغلب کوچک هستند، فوتون امکان یک فضای زندگی چند منظوره را فراهم می کند که می تواند به راحتی در طول روز تغییر کند. با خوابیدن روی زمین، می توانید فضای زندگی خود را ساده کنید و سبک زندگی مینیمالیستی را در پیش بگیرید.

چرا کره ای ها روی زمین می خوابند؟

زمانی که سیستم گرمایش کف آندول به کره ای ها معرفی شد، خوابیدن روی زمین رایج شد . زمانی که سیستم های تهویه مطبوع چیزی نبود، خانواده ها باید راه هایی برای گرم نگه داشتن و خنک ماندن پیدا می کردند. گرمایش از کف اوندول فرآیندی بود که از دود شومینه ها برای گرم کردن کل خانه از زیر زمین استفاده می کرد.

آیا نشستن روی زمین برای کمر مضر است؟

کودکان اغلب به طور طبیعی به سمت زمین جذب می شوند. با وجود این، متخصصان بهداشت به طور فزاینده ای توصیه می کنند نشستن روی زمین به حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات کمک می کند و بنابراین به افراد کمک می کند بیشتر عمودی بنشینند و وضعیت بدن را بهبود بخشند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان