5 فایده شگفت انگیز آب کشمش که نمی دانید + طرز تهیه

خط سلامت: روز خود را با آب کشمش در تابستان شروع کنید تا از این فواید باورنکردنی بهره مند شوید.

5 فایده شگفت انگیز آب کشمش که نمی دانید + طرز تهیه

نوشیدن آب کشمش می تواند به هیدراته کردن بدن، رفع یبوست و تامین مواد مغذی ضروری در طول ماه های گرم تابستان کمک کند.

به گزارش خط سلامت در تابستان احساس خستگی، کم انرژی یا یبوست می کنید؟ کشمش یا آب کشمش پاسخی برای تمام مشکلات سلامتی شما با بالا رفتن جیوه است. انباری از فیبر، آنتی اکسیدان ها و ریزمغذی ها، آب کشمش با خواص خنک کنندگی خود می تواند به جلوگیری از کم آبی و حفظ تعادل الکترولیت کمک کند.

خیس کردن یک مشت کشمش در آب که یک شب تا صبحبمانید و مخلوط را صاف مخلوط کنید. تا هرگونه ناخالصی از بین برود و از آن به صورت سرد لذت ببرید. این نوشیدنی با طراوت به تقویت هضم، دفع سموم از بدن و تغذیه آن با مواد مغذی و آنتی اکسیدان های مهم کمک می کند. 

نوشیدن آب کشمش با معده خالی می تواند چند فواید فوق العاده داشته باشد.

کشمش می تواند صبح های شما را روشن کند و استقامت و سطح انرژی را افزایش دهد. آنها همچنین به حفظ ایمنی کمک می کنند زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و ویتامین ها هستند. محتوای فیبر موجود در آنها باعث می شود حرکات روده تنظیم شود. با این حال مهم است میزان مصرف خود را تعدیل کنید زیرا مصرف بیش از حد این نوشیدنی شیرین می تواند سطح قند خون را افزایش دهد.

چرا باید آب کشمش را با معده خالی بخورید؟

منبع قندهای طبیعی

کشمش منبع خوبی از قندهای طبیعی است که می‌تواند انرژی سریعی ایجاد کند، چربی و سدیم کمی دارد اما فیبر بالایی دارد که به کنترل هضم کمک می‌کند و از یبوست جلوگیری می‌کند.

مملو از آنتی اکسیدان ها

کشمش همچنین مملو از آنتی اکسیدان هایی است که از بدن در برابر برخی مشکلات سلامت محافظت می کند. وقتی کشمش را در آب خیس کنید، همه این چیزهای خوب با هم مخلوط می شوند و آن را به یک نوشیدنی مغذی تبدیل می کنند.

 یک نوشیدنی مغذی

نوشیدن آب کشمش که از خیساندن کشمش در آب تهیه می شود، می تواند به آبرسانی بدن در طول ماه های گرم کمک کند. مواد معدنی و مواد مغذی موجود در کشمش به آب تزریق می شود و آن را به یک نوشیدنی مغذی تبدیل می کند.

تنظیم حرکات روده

آب کشمش همچنین ممکن است اثر ملین ملایمی به دلیل محتوای فیبر داشته باشد که می تواند به تنظیم حرکات روده کمک کند. گنجاندن آب کشمش در برنامه روزانه می تواند سلامت کلی را با تامین آبرسانی طبیعی و راحت و حمایت از سیستم گوارش بهبود بخشد.

 خواص خنک کنندگی طبیعی

نوشیدن آب کشمش ممکن است به شما کمک کند در گرما خنک بمانید، زیرا خواص خنک کنندگی طبیعی دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان