چه مدت طول می کشد شنبلیله موجب رشد مو شود؟ / این خاصیت ها را هیچ جا پیدا نمی کنید

خط سلامت: دانه های شنبلیله سرشار از پروتئین و اسید نیکوتین هستند که به دلیل توانایی خود در مبارزه با ریزش مو و شوره سر شهرت دارند . همچنین خشکی مو را درمان می کند، طاسی و نازک شدن مو را کنترل می کند.

چه مدت طول می کشد شنبلیله موجب رشد مو شود؟ / این خاصیت ها را هیچ جا پیدا نمی کنید

 با استفاده از دانه شنبلیله و برگ کاری خمیر درست کنید. این خمیر را به طور یکنواخت روی پوست سر خود بمالید و ماساژ دهید.

به گزارش خط سلامت بگذارید 20 تا 30 دقیقه بماند تااثرات جادویی اش را برای پر پشتی مو و ضخیم شدن موها نشان دهد  و با شامپوی طبیعی ملایم و آب سرد بشویید. می توانید این بسته را سه بار در هفته استفاده کنید.

چه مدت طول می کشد شنبلیله موجب رشد مو شود؟

روغن شنبلیله با استفاده مداوم باعث تحریک رشد مو می شود و باید در عرض 3 تا 4 ماه نه تنها در رشد، بلکه درخشش و بافت آن نیز تغییراتی را مشاهده کنید . پس از شش ماه، باید تفاوت قابل توجهی در رشد مجدد و کاهش ریزش مو مشاهده کنید.

آیا شنبلیله استروژن بالایی دارد؟

شنبلیله بومی مدیترانه، اروپا و آسیا است. به نظر می رسد شنبلیله جذب قند در معده را کند می کند و انسولین را تحریک می کند. هر دو این اثرات باعث کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت می شود. شنبلیله همچنین ممکن است سطح تستوسترون و استروژن را بهبود بخشد و به افزایش علاقه به رابطه جنسی کمک کند.

چگونه از شنبلیله برای ریزش مو استفاده کنیم؟

۲ قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را در آب خیس کنید و بگذارید یک شب در جای خنک بماند. دانه ها را با استفاده از همان آب به صورت خمیر در آورید که چسبناک و لزج شود این ماده لغزنده به موها درخشندگی می دهد. آن را روی ریشه موهای خود بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند

چگونه شنبلیله را برای مو آماده کنیم؟

دانه های شنبلیله را یک شب خیس کنید و آنها را به صورت خمیری صاف درآورید. برای تغذیه بیشتر، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا ماست را به خمیر اضافه کنید. خمیر را روی پوست سر و موهای خود بمالید و روی ریشه ها تمرکز کنید. بگذارید حدود 30 دقیقه تا یک ساعت بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.

شنبلیله برای مو مفید است یا مضر؟

شنبلیله منبعی غنی از ویتامین های A، C و K، اسید فولیک، کلسیم، آهن، پتاسیم و پروتئین است. اینها سلامت پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تشویق می کند . این گیاه می تواند مشکلات مربوط به پوست سر مانند شوره سر و خارش را با مهار رشد باکتری ها و مخمر روی پوست سر کاهش دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان