آیا شکلات بدون شکر بهتر از شکلات تلخ است؟

خط سلامت: شکلات تلخ بهتر است یا شکلات سفید ؟ اما در مقایسه با شکلات شیری، شکلات تلخ جایگزین سالم تری است . شکلات تلخ حاوی شکر کمتر و بدون شیر است در حالی که کاکائو بسیار بیشتری دارد.

آیا شکلات بدون شکر بهتر از شکلات تلخ است؟

درصد بالای کاکائو مزایای خاصی از مصرف شکلات تلخ ایجاد می کند. فلاوانول در بسیاری از گیاهان از جمله گیاه کاکائو یافت می شود.

آیا شکلات تلخ سالم تر از هر شکلات دیگری است؟

بیشتر شکلات های تلخ سرشار از مواد شیمیایی گیاهی به نام فلاوانول هستند. فلاوانول ها آنتی اکسیدانی هستند که با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط هستند. در تئوری، شکلات تلخ حاوی محتوای فلاوانول بالاتری است (مزایای سلامتی بیشتر) . شکلات شیری حاوی مقدار بسیار کمتری است و شکلات سفید حاوی هیچ.

آیا شکلات بدون شکر بهتر از شکلات تلخ است؟

تنها تفاوت واقعی محتوای کربوهیدرات است . یک وعده 50 گرمی شکلات تلخ حاوی 15 گرم کربوهیدرات تبادلی است و همین مقدار شکلات تیره بدون قند حاوی نیمی از کربوهیدرات است.

آیا شکلات تلخ برای هر روز خوب است؟

مقدار توصیه شده روزانه شکلات تلخ چقدر است؟ کارشناسان می گویند که "دوز" توصیه شده تقریباً 1 تا 2 اونس یا 30-60 گرم است . در هر چیزی بیش از این افراط کنید و ممکن است کالری زیادی مصرف کنید. شکلات تیره مخصوص (41 گرم) دارای 190 کالری است.

آیا شکلات تلخ 85 درصد برای مفید است؟

شکلات تلخ چند برابر بیشتر از چای سبز  آنتی اکسیدان دارد و حاوی موادی است که ممکن است به کاهش فشار خون، بهبود سطح کلسترول و عملکرد مغز کمک کند و به بدن  کمک کند تا با انسولین مقابله کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان