تاثیر شگفت انگیز پیچیدن فویل آلومینیومی دور پا

خط سلامت: پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، برای رفع خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می دهد و حتی می توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.

تاثیر شگفت انگیز پیچیدن فویل آلومینیومی دور پا

پاهای خود را با فویل آلومینیومی بپیچید چند ساعت بعد این نتیجه را خواهید دید.

به گزارش خط سلامت سعی کنید پاهای خود را در فویل آلومینیومی بپیچید! فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره است. پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، برای رفع خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می دهد و حتی می توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.

فویل آلومینیومی و  3 معجزه اش بر سلامت

سرمای تند و زننده

خود را از شر سرمای بد خلاص کنید چگونه؟ پنج تا هفت ورق فویل آلومینیومی بردارید و دور پاهایتان بپیچید. بگذارید حدود یک ساعت روی آنها بماند. سپس فویل را برای حدود یک ساعت بردارید تا پاهای شما نفس بکشد و سپس دوباره پاهای خود را ببندید. این روند را هر شب تکرار کنید. بعد از دو شب، تفاوت را متوجه خواهید شد!

درد

پیچیدن مفاصل در ورقه ای از فویل آلومینیومی نیز می تواند به مقابله با درد کمک کند. می توانید از بانداژ استفاده کنید تا فویل را به درستی در جای خود نگه دارید. قبل از رفتن به رختخواب فویل را دور مفصل دردناک بپیچید و آن را در طول شب در جای خود نگه دارید. این کار را حدود 7 شب انجام دهید.

خستگی

آخرین نکته ما برای زمانی که از خستگی رنج می برید عالی است. در این صورت چند ورق فویل آلومینیومی را به مدت دو تا چهار ساعت در فریزر قرار دهید. سپس ملحفه ها را روی صورت خود، به ویژه روی پلک ها و گونه های خود قرار دهید. راحت باشید و اثر آرامش بخش فویل آلومینیومی را احساس خواهید کرد.

فواید ورقه آلومینیومی

فویل آلومینیومی دارای مقدار شگفت انگیزی از کاربردهای مفید است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید.

 با تا کردن مقداری فویل آلومینیومی می توانید به راحتی قیفی برای خود درست کنید که نشتی نداشته باشد. ایده آل!

اگر نیاز به اتو کردن لباس دارید اما زمان کافی برای این کار ندارید، فویل آلومینیومی بهترین راه حل است. یک لباس را دور یک تکه فویل تا بزنید و سپس اتو کنید. به دلیل فویل بودن، لباس از هر دو طرف به طور همزمان اتو می شود. کار شما خیلی سریعتر تمام می شود!

قیچی بلانت؟ مشکلی نیست. اگر از فویل آلومینیومی استفاده می کنید قیچی قبل از اینکه متوجه شوید زیبا و تیز خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه فویل بردارید و سپس آن را به قطعات ریزتر برش دهید.

چسبیدن استاتیک به لباس می تواند بسیار خسته کننده باشد. خوشبختانه، یک ترفند سریع و ساده برای رفع این مشکل وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری فویل را به صورت توپ خرد کنید و از آن برای مالش لباس استفاده کنید. چسبندگی از بین خواهد رفت.

آیا سیگنال وای فای ضعیفی در خانه دارید  ؟ یک صفحه از فویل آلومینیومی درست کنید و آن را مقابل دیواری در نقطه ای که می خواهید سیگنال را افزایش دهید قرار دهید. سیگنال در جهت صفحه افزایش می یابد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان