بهترین ساعت برای خوردن صبحانه + باورتان نمی شود با عمر بلند رابطه دارد

خط سلامت: زمان صبحانه تأثیر جالبی بر سلامت شما دارد. آیا می دانستید زمان مناسبی برای خوردن صبحانه وجود دارد؟ محققان دریافتند افرادی که صبحانه خود را در ساعت معینی از روز می‌خوردند، عمر طولانی‌تری داشتند.

بهترین ساعت برای خوردن صبحانه + باورتان نمی شود با عمر بلند رابطه دارد

محققان دانشگاه سیتی نیویورک تلاش کردند تا بفهمند چه زمانی از روز بهترین زمان برای خوردن صبحانه است. 34000 آمریکایی بیش از چهل نفر شرکت کردند. این شرکت کنندگان باید میزان غذای مصرفی خود را برای مدت زمان مشخصی پیگیری می کردند.

به گزارش خط سلامت مدت زمان قابل توجهی پس از پایان تحقیقات، محققان عادات غذایی را با میزان مرگ و میر شرکت کنندگان مقایسه کردند. به این ترتیب، آنها می توانستند ببینند که آیا تفاوت معنی داری بین این گروه ها وجود دارد یا خیر. مشخص شد افرادی که صبحانه را در ساعت 7:11 صبح می‌خورند، شش درصد کمتر از شرکت‌کنندگانی که صبحانه خود را در ساعت هشت صبحانه می‌خوردند، در معرض مرگ زودرس بودند.

افرادی که صبحانه خود را در ساعت 10 صبح می خورند، 12 درصد بیشتر احتمال دارد که زودتر بمیرند و این باعث می شود که این زمان ناسالم ترین زمان برای خوردن وعده غذایی صبح باشد.

سایر وعده های غذایی

اگر می خواهید در تمام طول روز بیرون بروید و در زمان های مناسب غذا بخورید، زمان مناسب برای خوردن ناهار بین ساعت 12:30 بعد از ظهر تا 1:00 است. دقیق تر ساعت 12:38 شام باید بین ساعت 6:00 تا 6:30 سرو شود. در ساعت دقیق 18:14.

متأسفانه، این تحقیق به جزئیات در مورد این زمان‌های خاص و اینکه چرا آنها سالم‌تر هستند پرداخته نشد. اما اگر بتواند طول عمر شما را افزایش دهد، قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان