فیلم / چند نوع درد داریم ؟ + علت دردهای روزمره

خط سلامت :زمان هایی وجود دارد که درد آنقدر شدید است ، که فقط آرزو می کنید یک نفر روح شما را از بدنتان بیرون بکشد؟چند نوع درد وجود دارد و این دردها از کجا می آیند؟

فیلم / چند نوع درد داریم ؟ + علت دردهای روزمره

بشر همواره سعی کرده است که درد را تعریف کند اما آسان نیست و بیشتر دردهایی که احساس می کنیم روزمره هستند. 

به گزارش خط سلامت دردها از بخشی از بدن ما محافظت می کنند باعث می شوند استراحت کنیم و از آن ناحیه محافظت کنیم و مطمئن شویم که اگر زخم باشد، عفونی نمی شود. بنابراین درد روزانه ممکن است به نوعی آزاردهنده باشد، اما واقعا مهم است. زندگی بدون درد بسیار خطرناک و تهدید کننده خواهد بود. 

درد نوروپاتیک واقعاً شدید است. این به عنوان رویدادهای تقریبا واقعی، مانند نیشگون گرفتن و فشار دادن، بسیار شدید، چیزی شبیه به پالس های الکتریکی تجربه می شود و متخصصان بالینی درد می‌توانند فوراً درد نوروپاتیک را به دلیل این توصیف‌های وحشتناک شناسایی کنند.

آخرین نوع درد، نوع سوم درد، واقعاً معماست. و آن وجود دردی است که منشأ آشکاری برای آن وجود ندارد. پس این به هیچ وجه به معنای واقعی نبودن آن نیست و 100 درصد واقعی است. فقط درک ما از بدنمان در حال حاضر محدود است و شما نمی توانید آسیبی پیدا کنید.

بنابراین، ما با جمعیتی از مردم مانده‌ایم که واقعاً از درد رنج می‌برند و این درد در زندگی آنها اختلال ایجاد می‌کند، اما نمی‌فهمیم از کجا می‌آید. درد خود یک ناتوانی پنهان است و درک آن دشوار است.مثلا وقتی احساس نمی‌کنید که باورتان نمی‌شود، تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما می‌گذارد که زندگی با آن فشار، تقریباً به اندازه درد سخت است.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان