نحوه نگهداری موز برای اینکه سیاه و قهوه ای نشود!

خط سلامت: موز یک میان وعده خوشمزه، صبحانه یا افزودنی به اسموتی شماست. اما معمولاً فقط یک موز نمی‌خرید. شما یک دسته کامل از آنها را می خرید. و در نهایت، برخی از موزهای موجود در دسته قبل از اینکه فرصت خوردن آنها را پیدا کنید، خراب می شوند.

نحوه نگهداری موز برای اینکه سیاه و قهوه ای نشود!

 اگر هر روز موز می خورید، برای شما مشکلی ایجاد نمی کند. اما برای افرادی که این کار را نمی کنند. چگونه مطمئن شوید که موزهای خریداری شده تازه بماند!

محل خنک، تاریک و خشک

به گزارش خط سلامت اگر یک ظرف میوه دارید، منطقی است که موز خود را نیز در آن قرار دهید. اما موز برای تازه ماندن به مکانی خنک، تاریک و خشک نیاز دارد.

اگر فکر می کنید این بدان معناست که باید آنها را در یخچال بگذارید، ناامید خواهید شد. با وجود اینکه موز مکان های خنک و تاریک را دوست دارد، اما دوست ندارند خیلی سرد باشد. اگر آنها را در یخچال بگذارید زودتر خراب می شوند. بنابراین فقط آنها را در یک کابینت قرار دهید. به این ترتیب می توانید چند روز دیگر از موز لذت ببرید.

پلاستیک بندی

اگر می خواهید مطمئن شوید که موز شما بیش از حد رسیده نمی شود، می توانید موز را در سلفون بپیچید. فقط باید کف موز را در پلاستیک چسبناک بپیچید. اگر کف موز را بپوشانید، هورمون رسیدن نمی تواند بیشتر پخش شود. و این بدان معنی است که موز شما نمی تواند بیش از حد رسیده شود.

اگر می‌پرسید ته موز چیست؛ ساقه است. در طرف دیگر موز یک نوک سیاه کوچک پیدا خواهید کرد. این همان چیزی است که از گل موزی که از آن می روید باقی مانده است. و این در واقع قسمت بالای موز است. موز در واقع از ساقه به سمت بالا رشد می کند. 

موز بیش از حد رسیده

اگر موز شما در حال حاضر بسیار قهوه ای به نظر می رسد، لازم نیست آنها را بیرون بیندازید. فقط از آنها در غذا استفاده کنید. موز بیش از حد رسیده یا قهوه ای ممکن است به عنوان یک میان وعده خوشمزه نباشد، اما قطعا طعم آن به عنوان یک میان وعده با طعم موز خوشمزه خواهد بود. حتی می‌توانید کلوچه یا نان موزی را فریز کنید تا برای مدت طولانی‌تری از آن‌ها لذت ببرید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان