4 بیماری پنهان وقتی پاهای تان به خواب می رود!

خط سلامت: چه دلیلی وجود دارد که پاهای شما گاهی اوقات هنگام نشستن بیش از حد طولانی احساس بی حسی می کنند.

4 بیماری پنهان وقتی پاهای تان به خواب می رود!

 

زمانی که با پاهای روی هم نشسته اید، گاهی اوقات احساس بی حسی در یکی از آنها ایجاد می شود. 

به گزارش خط سلامت وقتی احساس سوزن سوزن شدن یا بی حسی و یا خواب رفتن در پای خود را تجربه می کنید، معمولاً جای نگرانی نیست. اما وقتی پای شما به خواب می رود واقعا چه اتفاقی می افتد؟

بی حسی و سوزن سوزن شدن

احساس گزگز یا بی حسی می تواند در هر قسمت از بدن شما رخ دهد. اما معمولا در پاها، پاها، بازوها یا دستان شما اتفاق می افتد. معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که برای مدت طولانی در یک وضعیت گیر کرده باشید، زمانی که به یک بازو تکیه داده‌اید یا زمانی که کفش‌هایی می‌پوشید که مناسب نیستند.

بنابراین، وقتی پای شما (یا قسمت دیگری از بدن شما) به خواب می رود، چه اتفاقی می افتد؟ در واقع بسیار ساده است. وقتی اندام‌های شما بی‌حس می‌شوند، به این معنی است که برخی از اعصاب شما فشرده شده‌اند این چیزی است که وقتی یک پا را روی پای دیگر قرار می‌دهید یا به یک بازو تکیه می‌دهید، اتفاق می‌افتد و این منجر به ناتوانی پای شما در ارسال سیگنال به مغز می شود. احساس در پای خود را از دست می دهید و احساس می کنید پای شما به خواب رفته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پا یا بازوی خود را جابجا کنید تا این احساس به آرامی بازگردد.

موضوع

اگر پاها یا بازوهای شما زیاد به خواب می روند، حتی زمانی که نمی نشینید یا به چیزی تکیه نمی دهید، ممکن است چیز دیگری باعث بی حسی در پاهای شما شود. اگر پای شما بیش از حد متوسط ​​به خواب می رود یا احساس سوزن سوزن شدن در اندام های خود را تجربه می کنید، ممکن است با کمبود ویتامین B12، مشکل تیروئید، دیابت یا سکته مواجه باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان