دو ترفند برای گرفتن آبلیمو تا قطره آخر

خط سلامت: لیمو انبار ویتامین C است که با ویتامین B6، مس، پتاسیم، منیزیم، روی، فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان ها و فسفر غنی شده است. کالری و چربی کمی دارد . ویتامین C موجود در لیمو به فرآیند جذب آهن در بدن کمک می کند.

دو ترفند برای گرفتن آبلیمو تا قطره آخر

چه یک سس سالاد درست کنید یا یک لیموناد خوب، خوب است که بتوانید از لیموهای تان نهایت استفاده را ببرید و تمام آب آن را بگیرید. وقتی از روش معمول فشار دادن لیمو استفاده می کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید.

به گزارش خط سلامت در اینجا به شما کمک می کنیم بهترین راه برای فشار دادن لیمو را در دست داشته باشید و تا قطره آخر آبلیمو را بگیرید.

این نکته برای همه کسانی است که هنگام فشار دادن لیمو از پرس دستی استفاده می کنند.

آبلیو گیری با پرس دستی

اگر از پرس دستی استفاده می‌کنید، احتمالاً به روش زیر عمل می‌کنید: یک لیمو را از وسط نصف کرده، آن را با قسمت بریده شده داخل پرس قرار می دهید و سپس فشار می دهید.

با این حال اگر آن را به روش دیگری امتحان کنید، آب بسیار بیشتری از لیموها دریافت خواهید کرد. روش "درست" فشار دادن یک لیمو به شرح زیر است:

یک لیمو را از وسط نصف کنید و سپس کمی از پوست ته لیمو را ببرید. در مرحله بعد، نصف لیمو را در پرس قرار دهید، اما آن را با قسمت پایین (با پوست) پایین قرار دهید. سپس فشار دهید! فقط باید کمی فشار دهید تا تمام آب آن خارج شود.

مایکروویو

آیا می خواهید حتی آب بیشتری از لیمو بگیرید؟

نکته زیر برای شما مناسب است. اگر لیموهای خود را فوراً استفاده نمی کنید در یخچال نگهداری کنید. به این ترتیب آنها به سرعت قهوه ای نمی شوند و آب میوه ها بهتر حفظ می شوند. زمانی که به لیمو نیاز داشتید، آن را از یخچال خارج کرده و به مدت 15 تا 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. بگذارید کمی خنک شود و بعد از وسط نصف کنید. هنگامی که می خواهید میوه را فشار دهید، متوجه خواهید شد آب بسیار بیشتری از حد معمول خارج می شود. لیمو را بیش از 20 ثانیه در مایکروویو نپزید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان