نحوه ساخت حشره کش طبیعی و خانگی + ارزان و سالم

خط سلامت: سرکه یکی از بهترین مواد برای تهیه اسپری حشره کش است.

نحوه ساخت حشره کش طبیعی و خانگی + ارزان و سالم

سرکه یکی از بهترین موادی است که می توان از آن برای تهیه اسپری حشره کش استفاده کرد.

به گزارش خط سلامت سرکه یکی از بهترین مواد برای تهیه اسپری حشره کش است که در دفع مورچه ها، پشه ها، مگس میوه و بسیاری دیگر از حشرات موثر است.

سرکه؛ یک حشره کش طبیعی

سرکه به دفع مورچه ها، پشه ها، مگس میوه و بسیاری دیگر از حشرات کمک می کند. استفاده از این ماده برای انسان و حیوانات خانگی بی خطر است.

اسیدیته سرکه به اندازه کافی قوی است، به همین دلیل بسیاری از آفات را از بین می برد. سرکه اغلب به عنوان یک حشره کش از نوع تماسی استفاده می شود، به این معنی که باید آن را مستقیماً روی حشرات اسپری کنید تا موثر باشد.

سرکه و کاربرد های آن در خانه

سرکه مقطر سفید معمولاً به عنوان یک ماده تمیز کننده در منازل بر روی سطوح مختلف استفاده می شود. همچنین این ماده دارای خواص ضد میکروبی است.

شما می توانید با سرکه سفید از ورود حشرات به خصوص عنکبوت ها به خانه خود جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید با پاشیدن سرکه سفید مقطر، جلوی حرکت مورچه‌ها را بر روی دیوارها، میزها یا زمین خود بگیرید.

ترکیب سرکه با روغن های ضروری مانند روغن درخت چای، روغن پوست لیمو یا روغن پوست پرتقال اثربخشی آن را افزایش می دهد. با این حال، سرکه اثرات کوتاه مدت و محدودی را هنگام مبارزه با حشرات ارائه می دهد.

علاوه بر این، سرکه قادر به نفوذ به محفظه های سختی که از تخم حشرات محافظت می کند، نخواهد بود. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان