شایعه های علمی در مورد خواص بادام شیرین و روغن آن

خط سلامت: روغن بادام شیرین سرشار از ویتامین های E و D است، پوست سر را تحریک می کند و از اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می کند که می تواند منجر به خشکی، شکنندگی و شل شدن رشته ها شود.

شایعه های علمی در مورد خواص بادام شیرین و روغن آن

بادام شیرین حاوی فیبر، اسیدهای چرب و سایر ترکیبات گیاهی است. این ترکیبات ممکن است به کاهش کلسترول و تنظیم قند خون کمک کنند . بادام شیرین همچنین ممکن است به افراد کمک کند هنگام تلاش برای کاهش وزن ، رژیم غذایی خود را رعایت کنند .

مردم از بادام شیرین برای کلسترول بالا، چاقی ، یبوست ، دیابت، پیری پوست و بسیاری از شرایط دیگر استفاده می کنند، اما هیچ مدرک علمی خوبی برای حمایت از این موارد وجود ندارد.

به گزارش خط سلامت می توانید روغن بادام شیرین را به موهای مرطوب یا خشک اضافه کنید. افزودن آن به موهای خشک باعث بهبود حالت پذیری، درخشندگی و نرمی مو می شود.

روغن بادام شیرین برای کسانی که موهای بسیار ضخیم یا شکننده دارند گزینه خوبی است. به سادگی مقداری را در دستان خود بریزید و در سراسر موهای خود پخش کنید و بیشتر روی وسط تا انتهای مو تمرکز کنید.

از افزودن بیش از حد روغن بادام شیرین به ریشه خودداری کنید تا وهای شما چرب به نظر نرسد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان