خواص روغن درخت چای بر زیبایی

خط سلامت: روغن درخت چای فواید طبیعی برای استفاده موضعی دارد. در صورت استفاده طبق دستور باکتری های خاصی را از بین می برد و از سلامت پوست حمایت می کند.

خواص روغن درخت چای بر زیبایی

روغن درخت چای چیست و چگونه عمل می کند؟

به گزارش خط سلامت روغن درخت چای از برگ های Melaleuca alternifolia ، درخت کوچک بومی کوئینزلند و نیو ساوت ولز، استرالیا می آید.

اگرچه Melaleuca alternifolia به عنوان درخت چای شناخته می شود، اما نباید آن را با گیاهی که از برگ های آن برای تهیه چای سیاه، سبز و اولانگ استفاده می شود، اشتباه گرفت .

قرن هاست روغن درخت چای به عنوان یک داروی سنتی توسط مردم بومی استرالیا استفاده می شود. این استرالیایی‌های بومی برگ‌های درخت چای را خرد می‌کنند تا روغن آن را استخراج کنند، سپس آن را برای درمان سرفه و سرماخوردگی استنشاق می‌کنند یا برای بهبودی مستقیماً روی پوست می‌مالند.

روغن درخت چای حاوی تعدادی ترکیبات از جمله terpinen-4-ol است که نشان داده شده است که باکتری ها، ویروس ها و قارچ های خاصی را از بین می برد. 

Terpinen-4-ol همچنین به نظر می رسد که فعالیت گلبول های سفید خون شما را افزایش می دهد، که به مبارزه با میکروب ها و سایر مهاجمان خارجی کمک می کند. 

این خواص مبارزه با میکروب، روغن درخت چای را به یک داروی طبیعی ارزشمند برای درمان بیماری‌های پوستی باکتریایی و قارچی، جلوگیری از عفونت و بهبودی تبدیل می‌کند.

خواص روغن درخت چای بر پوست

پوست سر سالم برای رشد مو ضروری است و روغن درخت چای حاوی مواد مغذی قوی است که پوست سر خشک، خارش دار، چرب یا پوسته پوسته را آرام و تسکین می دهد. این نسخه 100% ارگانیک برای انواع موها و بافت‌ها کار می‌کند، بدون اینکه بقایای چربی از خود باقی بگذارد.

روش استفاده  : برای شادابی پوست سر، چند قطره از این روغن درخت چای ارگانیک را با روغن نارگیل یا آب مخلوط کنید. سپس قبل از خواب آن را روی پوست تمیز سر ماساژ دهید و صبح روز بعد آن را بشویید.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان