خواص روغن بائوباب برای درخشش مو و پوست

خط سلامت: روغن بائوباب منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا است که با التهاب مبارزه می کند و آن را به گزینه ای عالی برای پوست های حساس یا ملتهب تبدیل می کند .

خواص روغن بائوباب برای درخشش مو و پوست

خواص ضد التهابی روغن بائوباب تحریک را تسکین می دهد و حتی می تواند به بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک کند.

به گزارش خط سلامت به دلیل غلظت بالای اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها معروف است و اینها هستند که آن را به یک درمان طبیعی عالی برای مراقبت از مو و پوست سر تبدیل می کنند. یکی از مهمترین فواید روغن بائوباب توانایی آن در تقویت رشد مو و داشتن پوست سر سالم است.

خواص روغن بائوباب

آیا در جستجوی روغنی هستید که درخشش غیر چرب را به شما بدهد؟ روغن بائوباب دارای خواص حالت‌دهنده باورنکردنی است که براقیت ظریفی را به انواع مو می‌افزاید. علاوه بر اینکه تار موهای شما براق تر به نظر می رسند، این ماسک حالت دهنده روغن اسپری دارای فناوری پروتئین روغن بائوباب است که پیوندها را بازسازی کرده و کوتیکول مو را محکم می کند.

روش استفاده :

این مخلوط روغن را به طور یکنواخت از ریشه تا انتها روی موهای تمیز و مرطوب اسپری کنید. این به باز کردن گره ها کمک می کند و در عین حال آسیب موهای خشک را ترمیم می کند. شانه بزنید و به طور معمول حالت دهید. ظاهری نرم و براق خواهید داشت. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان