بهترین زمان خوردن چای بابونه

خط سلامت: چای بابونه با آنتی اکسیدان آپیژنین باعث خواب بهتر می شود. در واقع، چای بابونه یک نوشیدنی عالی بعد از شام و قبل از خواب است . علاوه بر طعم معطر، خاکی-گلی و کمبود کافئین، کاربردهای دارویی دیرینه ای دارد و به خاطر اثرات آرامش بخشش شناخته شده است.

بهترین زمان خوردن چای بابونه

برای اکثر مردم، چای بابونه به خوبی تحمل می شود و نوشیدن منظم آن بی خطر است . با این حال، نوشیدن چای بابونه ممکن است برای افراد باردار و کسانی که سابقه آلرژی شدید دارند، مناسب نباشد.

به گزارش خط سلامت خواص آرامبخش و ضد اضطراب بابونه به دلیل فلاونوئید (زردینه)‌های موجود در آن است. می‌توان چای بابونه را که برای کنترل اضطراب مفید است، حتی در مقادیر بالا استفاده کرد.

 بابونه به عنوان یک مسکن ملایم برای آرام کردن اعصاب و  روان و کاهش اضطراب، برای درمان هیستری، کابوس، بی خوابی و سایر مشکلات خواب استفاده می شود.

 بابونه را می توان به عنوان چای هنگام عصر ها نوشید تا علاوه بر کاهش اضطراب موجب خواب خوب شب نیز بشود.

بابونه

بسیاری از مردم در سراسر جهان از چای بابونه به عنوان یک داروی گیاهی به دلیل خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی، آنتی اکسیدانی و آرام بخش آن استفاده می‌کنند. اگرچه بابونه از ایجاد اضطراب جلوگیری نمی‌کند، اما می‌تواند هنگام بروز اضطراب و نگرانی علائم آن را کاهش دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان