متخصص تغذیه امریکایی با این اسموتی لاغر می کند + طرز تهیه

خط سلامت: این اسموتی از رژیم غذایی کاهش وزن حمایت می کند و بدن را با مواد مغذی ضروری تامین می کند.

متخصص تغذیه امریکایی با این اسموتی لاغر می کند + طرز تهیه

 آیا به دنبال کاهش وزن اضافی هستید؟ این اسموتی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، نه تنها از اهداف کاهش وزن حمایت می‌کند، بلکه بدن را با مواد مغذی ضروری برای سلامتی بهینه تامین می‌کند.

به گزارش خط سلامت اسموتی لاغری و کاهش وزن  با یک شیوه علمی توسط یک متخصص تغذایه در امریکا تهیه و در دسترس قرار گرفته است.

بهترین دستور تهیه اسموتی برای کاهش وزن:

به عنوان یک متخصص تغذیه، اسموتی مورد علاقه من برای کاهش وزن شامل اسفناج، انواع توت ها، پودر پروتئین و مقدار زیادی دانه های غنی از فیبر است. این اسموتی خوشمزه و فوق‌العاده مغذی است و تعادل خوبی از پروتئین، چربی‌های سالم و فیبر را فراهم می‌کند تا شما را سیر و راضی نگه دارد.

ارزش غذایی هر اسموتی

460 کالری

12 گرم چربی

529 میلی گرم سدیم

37 گرم کربوهیدرات

11 گرم فیبر

54 گرم پروتئین

مواد لازم

1 پیمانه پودر پروتئین

½ فنجان اسفناج

1 فنجان شیر سویا شیرین نشده

½ فنجان توت یخ زده

½ قاشق چایخوری دانه چیا

½ قاشق چایخوری بذر کتان

½ قاشق چایخوری شاهدانه

1 عدد موز

طرز تهیه

مواد را در مخلوط کن  ریخته و با سرعت مخلوط کنید تا یکدست شود.

می‌توانید غلظت اسموتی را با اضافه کردن شیر سویا به میزان دلخواه تنظیم کنید. اگر اسموتی را شیرین تر دوست دارید، می توانید یک قطره عسل به آن اضافه کنید.

اسموتی را در یک لیوان بریزید و از این نوشیدنی خوشمزه و مغذی لذت ببرید که به انرژی روز شما کمک می کند.

چرا این اسموتی برای کاهش وزن مفید است؟

این اسموتی به لطف ترکیباتی مانند اسفناج، انواع توت ها، بذر کتان و دانه های چیا سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های ضروری است. این مواد مغذی از سلامت کلی حمایت می کنند و می توانند به کاهش خطر بیماری های مزمن کمک کنند.

برای کسانی که در تلاش برای کاهش وزن هستند، همیشه به دنبال دو ماده مغذی خاص یعنی فیبر و پروتئین باید بود. هر دو اینها باعث افزایش سیری می شود که به جلوگیری از خوردن میان وعده های اضافی کمک می کند.

این اسموتی سرشار از فیبر است که برای هضم غذا مهم است و به سیر نگه داشتن و به کاهش وزن کمک می کند. پودر پروتئین و شیر سویا به محتوای پروتئین اسموتی کمک می کند. پروتئین برای ترمیم و رشد ماهیچه ها ضروری است و به سیری کمک می کند . 

علاوه بر این، بذر کتان و دانه های چیا منابع غنی آلفا-لینولنیک اسید، نوعی اسید چرب امگا 3 هستند. این امگا 3 به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده است و برای سلامت قلب و عملکرد مغز مفید است .

ترکیبی از پروتئین، فیبر و چربی های سالم در این اسموتی می تواند به تثبیت سطح قند خون کمک کند، که برای سلامت کلی مفید است و ممکن است به ویژه برای کسانی که دیابت یا مقاومت به انسولین دارند مفید باشد. 

گنجاندن این اسموتی در برنامه روزانه می تواند راهی ساده و در عین حال موثر برای حمایت از تلاش های کاهش وزن باشد. با ترکیبات غنی از مواد مغذی و طعم لذیذ، انتخابی رضایت بخش است که در طول روز انرژی و انرژی را حفظ می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان