آخرین نکات علمی کاهش آلرژی بهاره از زبان متخصص امریکایی

خط سلامت: اگر شما یکی از میلیون‌ها نفری هستید که از گرده گل و آلرژی رنج می‌برید، نیازی به تقویم ندارید که به شما بگوید بهار شروع شده است.

آخرین نکات علمی کاهش آلرژی بهاره از زبان متخصص امریکایی

آلرژی بهاره گاهی اوقات  تب یونجه نامیده می شود. رینیت آلرژیک گاهی اوقات می تواند با سرماخوردگی اشتباه گرفته شود.

به گزارش خط سلامت دکتر آروین باسین ، متخصص آلرژی و ایمونولوژی، می گوید اگرچه تب یونجه به تنهایی ممکن است تهدید کننده زندگی نباشد، می تواند ناراحت کننده باشد.

دکتر باسین می گوید: اگر مستعد آلرژی هستید، آنتی بادی به نام IGE برای آن آلرژن خاص ایجاد می کنید. هنگامی که در معرض آن آلرژن قرار می گیرید، باعث آزاد شدن هیستامین و این واسطه های دیگر می شود.

دکتر باسین می گوید: اولین گام این است که تماس های خود را کنترل کنید. برخی از این اقدامات کنترل محیطی شامل بسته نگه داشتن پنجره ها در خانه، ماشین و محل کار است.

او می گوید: اگر روز خشک و بادی باشد، گرده ها در حال وزیدن هستند. می خواهید تهویه مطبوع را راه اندازی کنید، زیرا به این ترتیب، هوای پاک را دوباره به گردش در می آورید.

دکتر باسین می گوید: درمان خط اول همان چیزی است که ما آن را آنتی هیستامین های خوراکی می نامیم که به برخی از خارش، دویدن، عطسه کمک می کند و اسپری بینی واقعا به تمرکز بر برخی از احتقان و آبریزش بینی کمک می کند.

محلول های نمکی با استفاده از آب مقطر نیز مفید هستند.

دکتر باسین می‌گوید: بهترین زمان برای مراجعه به متخصص آلرژی زمانی است که تمام اقدامات کنترل محیطی را که می‌توانید امتحان کرده باشید و داروهای بدون نسخه را امتحان کرده‌اید، اما همچنان علامت‌دار هستید.

طرز تهیه واستفاده از محلول های نمکی 

برای تهیه محلول آبیاری شور، از آب لوله کشی استفاده نکنید، زیرا ممکن است حاوی ارگانیسم هایی باشد که می تواند باعث عفونت شود. از آب مقطر یا استریل استفاده کنید. همچنین می توانید از آب جوشانده و خنک شده استفاده کنید. گزینه دیگر استفاده از آبی است که با استفاده از فیلتری با اندازه منافذ مطلق 1 میکرون یا کمتر فیلتر شده است.

برای جلوگیری از عفونت، بطری یا قابلمه را با آب گرم و صابون بشویید و بعد از هر بار استفاده آن را بشویید و بگذارید تا در هوا خشک شود. ظرف را با افراد دیگر به اشتراک نگذارید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان