طرز تهیه 8 اسموتی انرژی زا برای شروع روز

خط سلامت: دستور العمل های اسموتی سالم نیازی به طعم سالاد در فنجان ندارند. این معجون های رنگارنگ میوه ای، سیر کننده و با طراوت هستند.

طرز تهیه 8 اسموتی انرژی زا برای شروع روز

اسموتی ها، با توجه به ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوانی که دارند، به لطف همه میوه‌ها و سبزیجات، می‌توانند واقعاً مفید باشند، بنابراین ترکیب تا آنجا که ممکن است بسیار مهم است. 

به گزارش خط سلامت با افزودن مقداری آجیل، کاکائو یا سبزی های روشن و خوش طعم، می توانید مقدار زیادی از مواد غذایی انرژی زا را به اسموتی خود بدهید.

فرانسیس لارگمن راث، متخصص تغذیه، می گوید: خوردن روزانه محصولات بیشتر یکی از بهترین راه ها برای افزایش مصرف فیبر و مواد مغذی مبارزه کننده با بیماری است و می تواند به بهبود  سلامت روده کمک کند. نوشیدن یک اسموتی یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش انرژی است. آنچه مهم است این است که ارزش هر عنصری را که با هم ترکیب می کنید در نظر بگیرید. 

پیشاپیش، راه‌هایی را بیابید که می‌توانید ارزش غذایی اسموتی خود را تقویت کنید و سطح انرژی خود را افزایش دهید تا در طول روز دوام داشته باشید.

اسموتی با سبزیجات

catherine-mccord-today-main-200114-01 (1)

 

وقتی این اسموتی سبز را می نوشید، همه فواید را کسب کرده اید: یک مشت کلم پیچ و اسفناج برای طعم ملایم سبزی و یک تن آنتی اکسیدان، موز و خرما برای شیرینی، دانه چیا برای پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3، دانه کتان. برای فیبر و گوشت نارگیل و شیر برای چربی سالم با طعم گرمسیری.

اسموتی کلم پر انرژی

smoothie-today-171011-tease

 

اسموتی کلم پر انرژی

ممکن است به استفاده از آووکادو در سالاد و گواکامول عادت داشته باشید . غنای خامه ای آن به خوبی با میوه ها و سبزی ها برای یک صبحانه پرکننده نیز جفت می شود.

اسموتی چرخشی استوایی

audrey-johns-tropical-whirl-smoothie-today-180427-tease

 

اسموتی چرخشی استوایی

همه اسموتی های سبز سبز نیستند! این اسموتی پرتقالی زیبا به همان اندازه که مزه دارد زیبا به نظر می رسد، به علاوه پر از مواد تقویت کننده متابولیسم است .

اسموتی آبی روشن

bright-blue-smoothie-today-011420-today

 

اسموتی آبی روشن

 این عصاره اسپیرولینا است و می تواند به طور طبیعی غذا را به رنگ آبی تبدیل کند که فکر می کردم غیرممکن است. طعم آن کاملا پوشانده شده است و 24 درصد از آهن روزانه را تامین می کند که حتی بیشتر از اسفناج دارد و اعتقاد بر این است که از مفاصل حمایت می کند و انرژی را افزایش می دهد.

اسموتی توت فرنگی-نعناع سالم

food-today-180219-main3

اسموتی توت فرنگی-نعناع سالم

این اسموتی توت‌فرنگی و نعناع راهی عالی برای دریافت میوه‌ها و سبزیجات در یک نوشیدنی است. 

اسموتی کتو نعناع فلفلی

peppermint-avocado-smoothie-te-main-220606

اسموتی کتو نعناع فلفلی

طعم این اسموتی مانند نعناع فلفلی خنک و با طراوت است. این بهترین انتخاب برای صبح یا بعد از ظهر است.

اسموتی وانیلی-آووکادو کتو

spinach-avocado-smoothie-te-main-220606

 

اسموتی وانیلی-آووکادو کتو

این اسموتی خامه ای و سیر کننده برای صبحانه یا ناهار عالی است. این ماده مغذی بزرگی با اسفناج تازه، آووکادو و پودر پروتئین دارد .

اسموتی Morning Glory Matcha

matcha-today150505-tease

اسموتی Morning Glory Matcha

اگر از طرفداران ماچا هستید، آن را به شکل اسموتی با این دستور غذا میل کنید که همچنین حاوی مقداری چربی سالم و شیر نارگیل آبرسان برای یک وعده صبحگاهی سیرکننده یا میان وعده بعد از تمرین است .

اسموتی 4 کاره

dr-is-in-detox-smoothie-today-160113-tease

اسموتی 4 کاره

زردچوبه، انگور، موز و شاهی (مدرر طبیعی سبز خردلی) تنها برخی از موادی هستند که این نوشیدنی را به یک مکمل ویژه برای یک رژیم غذایی سالم تبدیل می کنند.

اسموتی صبحانه 

sandra-lee-food-today-main-181018

اسموتی صبحانه 

 این اسموتی راهی سریع و تازه برای شروع روز است. افزودن نعناع خنک آن را به یک باز کننده واقعی انرژی و نشاط تبدیل می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان