احساس سیری را با این فرمول همیشگی کنید

خط سلامت: مصرف انواع منابع پروتئینی برای اطمینان از دریافت طیف کاملی از اسیدهای آمینه ضروری که بلوک های سازنده پروتئین هستند، مهم است

احساس سیری را با این فرمول همیشگی کنید

سیری  یکی دیگر از نکات ظریف سیری، میزان احساس سیری شما بعد از غذا خوردن است. احساس سیری در یک وعده غذایی به این معنی است که احتمال کمتری دارد پرخوری کنید و احساس سیری بعد از آن به این معنی است که احتمال کمتری دارد بین وعده های غذایی میان وعده بخورید.

پروتئین هم رضایت و هم سیری را افزایش می دهد، بنابراین اثر آن دو برابر می شود و این همان چیزی است که پروتئین را برای عضله سازی و کاهش وزن بسیار عالی می کند. بسیاری از رژیم‌های محدودکننده کالری شکست می‌خورند زیرا پروتئین، در حالی که می‌تواند کالری بالاتری داشته باشد، ارزشمند نیست. می توانید با کاهش پروتئین خود وزن کم کنید (حداقل به طور موقت)، اما ممکن است عضله را نیز از دست بدهید.

به علاوه به سرعت از احساس گرسنگی دائمی خسته خواهید شد و جای تعجب نیست که مردم از رژیم گرفتن متنفرند. منابع حیوانی پروتئین مانند گوشت، لبنیات و تخم مرغ و هم منابع گیاهی مانند لوبیا، عدس، آجیل و دانه ها وجود دارد.برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان