فواید شگفت انگیز علمی چاقاله بادام برای استخوان + 2 فایده دیگر

خط سلامت: چاقاله بادام به عنوان یک ماده غذایی فوق العاده برای سلامت استخوان ها در نظر گرفته می شود که حاوی ویتامین K، پروتئین، روی، مس، منگنز، کلسیم، منیزیم و سایر مواد مغذی است که سلامت استخوان ها را بهبود می بخشد.

فواید شگفت انگیز علمی چاقاله بادام برای استخوان + 2 فایده دیگر

چاقاله بادام به دلیل محتوای بالای ویتامین E و آنتی اکسیدان برای سلامت پوست مفید است.

به گزارش خط سلامت اگر چاقاله بادام را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید، برای داشتن پوستی شفاف و جلوگیری از روند پیری زودرس به شما کمک می کند.

چاقاله بادام و فواید سلامتی

چاقاله بادام سرشار از آنتی اکسیدان است که به حذف سموم از بدن کمک می کند و به طور قابل توجهی فعالیت سیستم ایمنی را تقویت می کند که منجر به اجتناب از انواع بیماری ها و عفونت ها می شود.

ال کارنیتین و ریبوفلاوین دو ماده مغذی اصلی موجود در چاقاله بادام هستند که به تغذیه مغز و اعصاب کمک می کنند. در نتیجه، مصرف آن ها می تواند به طور قابل توجهی عملکرد مغز و سطح فکری را بهبود بخشد.

خواص چاقاله بادام برای سلامتی شامل موارد زیر است:

سرشار از فیبر

چاقاله بادام  به دلیل داشتن فیبر بالا برای سلامت روده مفید است. گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به هضم، متابولیسم و ​​حرکت منظم روده کمک می کند. فیبر موجود در بادام سبز نیز به ما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانیم.

عالی برای سلامتی

چاقاله بادام سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیبر است که هر دو به حفظ سلامت قلب کمک می کنند. علاوه بر این، چاقاله بادام سرشار از چربی های اشباع نشده، اسیدهای چرب امگا 3، استرول های گیاهی و سایر مواد مغذی است که به بهبود سلامت عمومی قلب معروف هستند.

تقویت رشد مو و تنظیم سطح pH

چاقاله بادام حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که جریان خون و در نتیجه رشد مو را تحریک می کند. همچنین به نظر می رشد چاقاله بادام برای کاهش وز مو و تقویت آن مفید است.

چاقاله بادام یک درمان طبیعی فوق العاده برای حفظ سطح pH بدن است. چاقاله بادام به عنوان یک پروتئین قلیایی به قلیایی نگه داشتن بدن در زمانی که اسیدی می شود به دلیل آزاد شدن اسیدهای معده و روده کمک می کند.

چاقاله بادام در مقابل بادام درختی

بحث چاقاله بادام در مقابل علاقه مندان به بادام درختی از دیرباز در علم تغذیه و رژیم غذایی فراگیر بوده است. از این رو، ضروری است که بدانیم قهرمان واقعی بحث قدیمی چاقاله بادام در مقابل بادام درختی کیست. در اینجا مقایسه چاقاله بادام با بادام درختی  آورده شده است:

بادام درختی و چاقاله بادام ، هر دو تمام نیاز روزانه را به ویتامین E را تامین می کنند.

چاقاله بادام 3 برابر بیشتر از بادام درختی تیامین دارد که به فواید تغذیه ای چاقاله بادام می افزاید.

چاقاله بادام با کاهش سطح انسولین خون از افزایش یا کاهش خیلی سریع قند خون  بیماران دیابتی جلوگیری می کند.

چاقاله بادام سرشار از چربی های سالم و محتوای مغذی است، در حالی که بادام درختی مقادیر کمی آکریل آمید دارد که در مقادیر زیاد برای بدن مضر است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان