صبحانه ای ارزان که کودکان را برای روز آماده می کند

خط سلامت: صبحانه متعادلی که در خانه خورده می شود برای سلامت روانی و اجتماعی بهترین است. جوانان قبل از رفتن به مدرسه در وعده صبحانه بهتر است چه بخورند؟

صبحانه ای ارزان که کودکان را برای روز آماده می کند

دکتر جینا پوسنر ، متخصص اطفال درکالیفرنیا گفت: من معمولاً برای صبحانه چیزهایی را پیشنهاد می کنم که پروتئین بیشتر و قند کمتری دارند تا بچه ها انرژی طولانی تری داشته باشند. من غذاهای پرچرب مانند دونات، کلوچه، غلات شیرین را برای صبحانه توصیه نمی کنم ماست، تخم مرغ، وغلات کم قند توصیه های مناسب تری هستند.

به گزارش خط سلامت صبحانه سالم و مقوی به شما کمک می کند که روز خود را پر انرژی آغاز کنید. ترکیبات صبحانه از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود زیرا آنچه که به عنوان صبحانه میل می شود تا حدود بسیاری بر فواید آن تاثیر دارد. استفاده از منابع غذایی مفید و کامل تاثیر بسیار زیادی در سلامت، شادابی و کارایی بدن انسان دارد.

صبحانه سرشار از تریپتوفان

یک مطالعه نشان می‌دهد یک صبحانه سرشار از تریپتوفان که در لبنیات، جو، آجیل و دانه‌ها یافت می‌شود، ممکن است به خواب با کیفیت و سلامت روان در کودکان کمک کند.

علاوه بر تامین تریپتوفان، لبنیات که حاوی ویتامین D است با سطوح پایین تر اضطراب همراه است.

فیبر رژیمی که برای سلامت روده مهم است، با احتمال کمتر افسردگی مرتبط است ، بنابراین صبحانه با غذاهای پرفیبر، مانند غلات سبوس دار و نان، میوه، آجیل و دانه ها، بسیار مفید است.

صبحانه مقرون به صرفه

برای یک صبحانه مقرون به صرفه که کودکان را برای روز آماده می کند و به تقویت سلامت روان آنها کمک می کند، بلغور جو دوسر، ماست یا نان تست سبوس دار را با کره بادام زمینی امتحان کنید.

اگر بودجه اجازه می دهد، مقداری میوه یا آب میوه طبیعی اضافه کنید تا محتوای ویتامین را افزایش دهید.

صبحانه واقعاً یک وعده غذایی مهم است حتی اگر فقط یک تکه نان تست با مقداری کره بادام زمینی روی آن باشد. داشتن مقداری انرژی از نظر ذهنی واقعاً کمک می کند.  برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان