این 2 ویتامین سیاهی دور چشم را بر طرف می کند

خط سلامت: سیاهی دور چشم را با روش های مختلفی می توان کاهش داد اما در اینجا راههای طبیعی بر طرف کردن سیاهی دور چشم را ببینید.

این 2 ویتامین سیاهی دور چشم را بر طرف می کند

سیاهی دور چشم یک مشکل رایج است و اغلب به عنوان "چشم های خسته" توصیف می شود. بسیاری از محصولات موجود در بازار وعده روشن شدن سیاهی دور چشم را می دهند، اما واقعیت متفاوت است .

به گزارش خط سلامت برای بر طرف کردن سیاهی دور چشم توصیه می شود به خواب کافی و افزودن ویتامین B6 و B12 به رژیم غذایی خود توجه کنید.

سیاهی دور چشم را بر طرف کنید

- مطمئن شوید که به اندازه کافی هفت ساعت خواب داشته باشید.

- ویتامین B6 و B12، کلسیم و اسید فولیک را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

-همیشه هیدراته بمانید حتی اگر خیلی شلوغ هستید. سطح مایعات خود را بالا نگه دارید. در طول روز آب بنوشید . هیدراته ماندن به جلوگیری از سیاهی و پف چشم کمک می کند.

-از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل خودداری کنید.

-یک چای کیسه ای سیاه یا سبز یا کمپرس سرد به آرامی می تواند گشاد شدن رگ های خونی را کاهش دهد. اطراف چشم را مالش ندهید فقط وضعیت را بدتر می کند.

-همیشه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب از کرم ضد آفتاب استفاده کنید ، اما اگر در معرض نور خورشید هستید، به خصوص در ساعات اوج 10 صبح تا 4 بعد از ظهر، هر دو ساعت یکبار مجدداً استفاده کنید. قسمت های در معرض دید خود را بپوشانید، سایه ها و کلاه خود را نیز بپوشید.

-همیشه با کرم مرطوب کننده زیر دور چشم را به خوبی مرطوب کنید. همچنین می توانید ماسک زیر چشم بزنید اما قبل از استفاده از این موارد با یک متخصص پوست مشورت کنید.

- روش های پزشکی در دسترس هستند که بسیار مفید هستند، یک درمان غیر جراحی که برای درمان سیاهی زیر چشم ایمن و مقرون به صرفه است. کرم ها و پمادهای مخصوص جایگزین هستند. آنها معمولا در موارد خفیف تر مورد نیاز هستند. همچنین کرم های دارویی بسیار تخصصی برای رفع این مشکلات وجود دارد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان