خواص شامپوی خانگی سیر برای پر پشت کردن موها + طرز تهیه

خط سلامت: شامپو موی سر انواعی مختلفی دارند که هر کدام برای انواع مو تهیه شده اند اما شامپوهای بازاری حاوی مواد شیمیایی هستند که باعث آسیب به بافت مو می شوند و حالت های طبیعی مو را از بین می برند.

خواص شامپوی خانگی سیر برای پر پشت کردن  موها + طرز تهیه

شامپو های طبیعی عوارض شامپوهای بازاری را نداشته و در عوض سبب تقویت مو و حفظ درخشندگی می شود. 

به گزارش خط سلامت یکی از شامپوهای طبیعی مناسب موی سر شامپوی سیر است. 

شامپوی سیر

شامپوی سیر یکی از شامپوهای تقویت کننده طبیعی موی سر است که باعث پرپشت شدن مو می شود. استفاده از شامپوی سیر باعث تحریک رشد موهای جدید در کسانی می‌شود که دچار ریزش مو هستند، مخصوصا اگر علت ریزش مو عفونت باکتریایی باشد، این شامپو حاوی آنتی بیوتیک‌هایی است که از این بیماری‌ها پیشگیری کرده و ضخامت مو را افزایش می‌دهد.

مواد لازم

یک شامپو ارگانیک بدون سولفات

سیر 10 حبه

روغن زیتون بودار یا روغن جوجوبا

طرز تهیه

سیرها را با آب تمیز بشویید و پوست سیر را جدا کنید.سیرهایی که پوستشان را کنده‌اید ، را در میکسر آسیاب کنید تا به شکل خمیر درآید. مخلوط را هم بزنید و کم‌کم آب اضافه کنید تا خمیر شکل خامه‌ای پیدا کند.برای از بین رفتن بوی سیر مقداری روغن زیتون بودار یا روغن جوجوبا به آن اضافه کنید. مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا خمیر یکدست و نرم شود. شامپوی ارگانیک را با خمیر سیر مخلوط کرده و این ترکیب را به خوبی هم بزنید تا کاملاً یکدست شود.

طریقه استفاده

 این شامپو را درون یک بطری هوابندی شده بریزید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. موهایتان را روزی یکبار ترجیحا هنگام صبح، با این شامپو بشویید. هنگام شستشو، پوست سرتان را به خوبی ماساژ دهید. سپس، موهایتان را بشویید و با استفاده از یک شانه، خرده‌های سیر را از موها جدا کنید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان