تایم طلایی خوردن میان وعده + 7 میان وعده کم کالری و پروتئینه

خط سلامت: رژیم غذایی افراد باید تمام مواد مغذی ضروری که بدن به آن نیاز دارد را شامل شود و از طرفی باعث افزایش وزن و چاقی نشود .

تایم طلایی خوردن میان وعده + 7 میان وعده کم کالری و پروتئینه

رژیم غذایی  بهتر است پر پروتئین و کم کالری باشد تا به عضله سازی و افزایش انرژی بدن کمک کند.

به گزارش خط سلامت میان وعده ها بخشی از رژیم غذایی روزانه فرد را تشکیل می دهند که باید به درستی انتخاب شوند.

رژیم غذایی و میان وعده 

رژیم غذایی نقش حیاتی در تنظیم سوخت و ساز بدن دارد.هنگام پیروی از رژیم غذایی، میان وعده همیشه یک نقطه مهم است. ممکن است در تمام طول روز وعده‌های غذایی خود را تنظیم کرده و کالری‌های خود را بشمارید، اما یک کاسه میان‌وعده در عصرها اوضاع را از کنترل خارج می کند.

میان وعده های پروتئینی

میان وعده هایی با پروتئین بالا کمک می کنند تا برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و مدیریت وزن را آسان تر کنید. علاوه بر این، مصرف پروتئین به ترمیم و رشد ماهیچه ها کمک می کند . میان وعده های حاوی پروتئین بالا به تثبیت سطح قند خون و جلوگیری از سقوط انرژی در طول روز کمک می کنند . در نهایت، گنجاندن میان وعده های غنی از پروتئین زیر در رژیم غذایی سلامت و تندرستی کلی را ارتقا می دهد:

ماست یونانی

ماست یونانی یک میان وعده خوب و کم کالری است که شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد. ماست یونانی یک میان وعده همه کاره است که سرشار از پروتئین و پروبیوتیک است و به هضم غذا کمک می کند و سلامت روده را ارتقا می دهد.

 تخم مرغ آب پز

تخم مرغ آب پز یک میان وعده با پروتئین بالا را فراهم می کند که کالری کمی دارد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و باعث ترمیم و رشد عضلات می شود.

بادام

بادام یک میان وعده ترد و رضایت بخش سرشار از پروتئین، چربی های سالم و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کند و به سلامت کلی کمک می کند.

 ماهی تن

ماهی تن یک میان وعده مناسب و سرشار از پروتئین است که کالری کمی دارد و اسیدهای چرب امگا 3 بالایی دارد و برای سلامت قلب و عملکرد شناختی مفید است.

شیک پروتئین

این شیک یک راه سریع و آسان برای افزایش مصرف پروتئین، حمایت از ریکاوری و رشد عضلات است.

نخود

نخود یک میان وعده ترد و غنی از فیبر است که سرشار از پروتئین و مواد مغذی ضروری است و سلامت گوارش و سیری را تقویت می کند.

بهترین زمان برای مصرف میان وعده

بهترین زمان برای خوردن تنقلات با پروتئین بالا معمولا بین وعده های غذایی یا بعد از تمرین برای حمایت از ریکاوری عضلات است. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان