برای لاغر شدن فرمول نوشیدن قهوه را باید یاد بگیرید

خط سلامت: قهوه تناسب اندام کمک می کند. اسید کلروژنیک و کافئین موجود در قهوه از طریق کاهش جذب چربی و گلوکز به کاهش وزن کمک می کنند.

برای لاغر شدن فرمول نوشیدن قهوه را باید یاد بگیرید

قهوه به کاهش وزن کمک می کند. این نوشیدنی محبوب حاوی مقدار قابل توجهی کافئین است. پژوهش ها نشان داده است کافئین منجر به افزایش سوخت و ساز و کاهش اشتها می شود.

به گزارش خط سلامت پژوهش ها نشان داده است محتوای کافئین و اسید کلروژنیک موجود در قهوه به افزایش متابولیسم و کاهش اشتها کمک می کند.

 قهوه و کاهش وزن

قهوه به کاهش وزن کمک می کند. 

اسید کلروژنیک موجود در قهوه به کاهش وزن بدن و جلوگیری از تجمع چربی کمک می کند.  همچنین نوشیدن قهوه سرعت اکسیداسیون چربی را افزایش داده و باعث کاهش وزن می شود.

یکی دیگر از مواردی که نقش قهوه را در کاهش وزن توضیح می دهد، این است که نوشیدن قهوه ترموژنز ( فرایندی که منجر به چربی سوزی می شود) را افزایش می دهد، که به سوزاندن کالری و کاهش وزن بدن کمک می کند.  

قهوه

اجزاء چربی سوز قهوه

کافئین

کافئین به طور طبیعی در دانه‌های قهوه، برگ‌های چای و گیاهان کاکائو یافت می‌شود و هوشیاری را افزایش می‌دهد. کافئین به تسریع متابولیسم کمک می کند. 

اسید کلروژنیک

اسید کلروژنیک یکی دیگر از اجزای موجود در قهوه است که به کاهش وزن کمک می کند. این ترکیب که سرشار از آنتی اکسیدان است، جذب کربوهیدرات را کند می کند. در عین حال، گفته می شود که چربی سوزی را تقویت می کند.

چه زمانی قهوه باعث کاهش وزن می شود؟

نوشیدن قهوه قبل از ورزش منجر به تقویت انرژی شده و چربی سوزی را افزایش می دهد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان