این روغن طبیعی پوست تان را سفید و جذاب می کند + طرز تهیه

خط سلامت: آووکادو یک محصول طبیعی برای مراقبت از پوست است که تغذیه، آبرسانی و درخشندگی طبیعی را برای پوست فراهم می کند. طرز تهیه روغن آووکادو در خانه برای سفید کردن پوست را بیاموزید.

این روغن طبیعی پوست تان را سفید و جذاب می کند + طرز تهیه

آووکادو  سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است و پوست را تغذیه، آبرسانی و جوان می کند. روغن آووکادو یک مرطوب کننده طبیعی است که پوست را عمیقا آبرسانی کرده و آن را نرم و لطیف می کند.

به گزارش خط سلامت روغن آووکادو پوست را روشن و درخشان می کند.

آووکادو برای پوست

آووکادو سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین است و به مبارزه با علائم پیری کمک می کند و پوستی درخشان و جوان را ایجاد می کند. روغن آووکادو را می توان با دستورالعمل زیر در خانه تهیه  و از آن برای روشن کردن پوست استفاده کرد.

طرز تهیه روغن آووکادو

برای تهیه روغن آووکادوی خانگی خود، به یک آووکادوی رسیده، یک چاقو، یک قاشق، یک مخلوط کن یا غذاساز و یک صافی ریز نیاز دارید. آووکادوهای رسیده را از وسط نصف کرده و هسته ها را بیرون بیاورید. از یک قاشق برای جدا کردن گوشت و انتقال آن به مخلوط کن یا غذاساز استفاده کنید. گوشت آووکادو را با هم مخلوط کنید تا به قوام یکدست و خامه ای برسید. فرآیند مخلوط کردن به آزاد شدن روغن از بافت میوه کمک می کند.

یک صافی ریز را روی یک کاسه قرار دهید. مخلوط آووکادو را روی صافی بریزید، اجازه دهید روغن جدا شده و داخل ظرف ریخته شود. از یک قاشق برای فشار دادن آرام مخلوط استفاده کنید تا روغن بیشتری خارج شود.

روغن آووکادو جمع آوری شده را به یک بطری یا ظرف شیشه ای تیره رنگ منتقل کنید. قبل از نگهداری آن در مکانی خنک و تاریک از بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید. روغن آووکادوی خانگی که به درستی نگهداری شود چند هفته دوام می اورد.

خواص روغن آووکادو

مرطوب کننده صورت:  پس از پاکسازی صورت، چند قطره روغن آووکادو را به پوست خود بمالید. این روغن عمیقا نفوذ می کند و صورت شما را هیدراته و انعطاف پذیر می کند.

درمان زیر چشم:  مقدار کمی روغن آووکادو را زیر چشمان خود بمالید تا پف و سیاهی دور چشم را کاهش دهید. آنتی اکسیدان های روغن آووکادو به مبارزه با علائم پیری کمک می کند .

 مرطوب کننده بدن:  از روغن آووکادو برای بدن خود استفاده کنید تا رطوبت پوست حفظ شود.

 روغن ماساژ:  روغن آووکادو با خواص مفیدی که دارد یک روغن ماساژ عالی می باشد. آن را با چند قطره از اسانس های مورد علاقه خود مخلوط کنید تا مزایای آروماتراپی بیشتر شود.

 پاک کننده آرایش:  روغن آووکادو به عنوان یک پاک کننده طبیعی آرایش معجزه می کند . مقدار کمی از آن را به آرامی روی صورت خود بمالید، آن را ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک دستمال نرم آن را پاک کنید.

بالم لب:  بالم لب خود را با ترکیب روغن آووکادو با موم عسل و اسانس های مورد علاقه خود تهیه کنید.آن را روی لب ها بمالید تا نرم و مرطوب بماند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان