پر خاصیت ترین پنیر که آن را نمی شناسید/ اروپایی ها صبح را با آن شروع می کنند

خطپنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج یا پنیر کوتیج برای کمک به کاهش وزن، رشد عضلات و سلامت کلی پیشنهاد شده است. می توان آن را در انواع مختلف از جمله انواع پرچرب و کم چرب میل کرد. سلامت:

پر خاصیت ترین پنیر که آن را نمی شناسید/ اروپایی ها صبح را با آن شروع می کنند

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج یک گزینه غذایی مغذی و همه کاره است.

به گزارش خط سلامت پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج سرشار از پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی است که از فواید سلامتی حمایت می کند.

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج چه خواصی دارد؟

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج یک ماده غذایی سالم است.

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج سرشار از کلسیم است و در هر 100 گرم حدود 83 میلی گرم کلسیم دارد.

 

 

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B12 و فسفر است. 

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج کم چرب و کالری است و آن را به گزینه ای سالم برای کنترل وزن تبدیل می کند. 

مصرف منظم پنیر می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک کند. 

مصرف منظم پنیر می تواند به بهبود توده عضلانی و قدرت کمک کند.

پروبیوتیک‌های موجود در پنیر می‌توانند از میکروبیوم سالم روده حمایت کنند.

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج طعم و بافت ملایمی دارد. زمانی به عنوان یک غذای رژیمی شناخته می شد. امروزه، آن را به عنوان یک ماده سالم در نظر می گیرند. به عنوان یک غذای غنی از پروتئین، مورد علاقه ورزشکاران، بدنسازان و متخصصان سلامت است.

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج خاستگاه و تاریخچه

ریشه های پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج به گذشته بازمی گردد. اعتقاد بر این است که از بین النهرین قدیم یا اروپا سرچشمه گرفته است. همانطور که از نامش پیداست، به طور سنتی در خانه های ساده با استفاده از شیر باقی مانده از تهیه کره و خامه درست می شد.

امروزه در بسیاری از خانواده های اروپایی، چه در شرق و چه در غرب، این ماده غذایی مورد علاقه لبنیات است. همچنین در خانه‌های آمریکای شمالی یک عنصر اصلی است.

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج چگونه ساخته می شود؟

برای تهیه پنیر دلمه، شیر را با استفاده از اسید یا فرهنگ تولید اسید، دلمه می کنند. کشک هایی که به وجود می آیند سپس آبکش می شوند، شسته می شوند و گاهی با کمی خامه مخلوط می شوند تا در نهایت به محصول نهایی برسد.

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج در اشکال و انواع مختلفی وجود دارد. نسخه‌های پرچرب، کم‌چرب و بدون چربی، به‌علاوه گزینه‌های بدون لاکتوز دریافت می‌کنید. می توانید آن را با کشک در اندازه های کوچک تا بزرگ نیز تهیه کنید. افزودن گیاهان و ادویه جات ترشی جات، میوه یا حتی فلفل هالاپینو طعمی خوشمزه را ارائه می دهد.

ارزش غذایی پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج 

درشت مغذی ها

درشت مغذی های حیاتی پنیر دلمه حاوی پروتئین، کربوهیدرات و چربی است. مقدار آنها بر اساس محتوای چربی در نوع خاصی از پنیر دلمه ای که انتخاب می کنید متفاوت است.

پروتئین

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیجیا پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیجیا پنیر کوتیج سرشار از پروتئین است که آن را به عنوان یک منبع عالی پروتئین برای گیاهخواران و دوستداران گوشت به طور یکسان قرار می دهد. محتوای پروتئین بالای آن به دلیل وجود کازئین است، یک پروتئین دیر هضم و درجه یک که احساس سیری می دهد و رشد عضلات را تحریک می کند.

کازئین

کازئین پروتئین اصلی در پنیر دلمه است. حدود 80 درصد از پروتئین آن را تشکیل می دهد. به عنوان یک پروتئین دیر هضم، اسیدهای آمینه را به آرامی وارد جریان خون می کند. این می تواند منجر به سیری بیشتر، رشد عضلانی و کاهش تجزیه عضلات شود.

کربوهیدرات ها

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج دارای محتوای کربوهیدرات متوسطی است که عمدتاً از لاکتوز است. لاکتوز یک قند طبیعی است که در شیر و محصولات لبنی یافت می شود و در صورت عدم تحمل لاکتوز، هضم آن برای برخی افراد سخت است.

چربی

محتوای چربی موجود در پنیر بر اساس نوع خاصی که برای خوردن انتخاب می کنید، کمی متفاوت است. انواع پرچرب در مقایسه با انواع کم چرب یا بدون چربی چربی بیشتری دارند.

ریز مغذی ها

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج مملو از ریزمغذی ها از جمله مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی است.

ویتامین ها

این یک منبع عالی از چند ویتامین B است که یکی از آنها ویتامین B12 است. این ویتامین نقش مهمی در عملکرد اعصاب و تشکیل گلبول های قرمز دارد. همچنین حاوی ویتامین A است که برای حمایت از بینایی، عملکرد سیستم ایمنی و رشد سلولی عمل می کند.

مواد معدنی

پنیر کوتاژ یا پنیر کوتیج منبع برجسته ای از مواد معدنی مختلف مانند کلسیم، فسفر، منیزیم و سلنیوم است. این مواد معدنی در سلامت استخوان، متابولیسم انرژی، عملکرد قلب و دفاع آنتی اکسیدانی نقش دارند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان