3 راه برای اینکه موفقیت شغلی آب خوردن باشد

خط سلامت: موفقیت در مسیر شغلی نیازمند آموزش و یادگیری مهارت ها است.موفقیت نیازمند داشتن فرهنگ ذهنیت رشد است.

3 راه برای اینکه موفقیت شغلی آب خوردن باشد

موفقیت شغلی زمانی حاصل می شود که افراد به سمت اهداف خود حرکت و در این مسیر رشد کنند.

به گزارش خط سلامت برای رشد در مسیر موفقیت یادگیری سه مهارت لازم است.

موفقیت و ذهنیت رشد

موفقیت نیازمند داشتن فرهنگ ذهنیت رشد است.  ذهنیت رشد اصطلاحی است که توسط روانشناس آمریکایی کارول دوک در اواخر دهه 1900 ابداع شد. این اصل که در ابتدا بیشتر با آموزش و رشد کودکان مرتبط است، ریشه در این باور اساسی دارد که توانایی‌ها، هوش و استعدادهای فرد ثابت یا تغییر ناپذیر نیستند، بلکه می‌توانند از طریق پشتکار، سخت‌کوشی و یادگیری رشد کرده و ارتقاء یابند.

ذهنیت رشد یک اصل است که باید برای سازمان ها در سطح جهانی اعمال شود. مانند کودکان در محیط مدرسه، بزرگسالان در محیط کار نیز باید به طور مستمر در محیط کارشان به چالش کشیده شوند تا نقش های شان جالب باشد و باید نگرشی را پرورش دهند که در آن شکست ها  را مثبت و به عنوان کاتالیزور بدانند.

حوزه های اصلی ذهنیت رشد

در اینجا سه ​​حوزه اصلی وجود دارد که باید هنگام ایجاد یک ذهنیت رشد در سازمان خود روی آن ها تمرکز کنید:

 استقبال از نقد

یادگیری پذیرش بازخورد سازنده برای پیشرفت شما به عنوان یک مدیر بسیار مهم است، زیرا بدون این کار شما به این فکر می‌کنید که کامل هستید و نیازی به رشد ندارید.

محیطی ایجاد کنید که در آن گزارش‌های شما احساس راحتی درباره سبک مدیریت شما را بیان کنند و دیگران را تشویق کنید که همین کار را با همکاران خود انجام دهند. اگر این کار به درستی و با درایت انجام شود، می‌تواند بسیاری از اختلافات و درگیری‌ها را در محل کار فرونشاند و محیطی فراگیرتر ایجاد کند.

عادی سازی اشتباهات

به تیم‌های خود یادآوری کنید که موفقیت فقط مربوط به فراز و نشیب‌ها نیست. همانقدر که موفقیت ها را جشن می گیرید، شکست ها را در آغوش بگیرید. تلاش‌های تیم تمرینی برای خود انعکاسی ایجاد می کند که در آن اشتباهات را تجزیه و تحلیل و رویکردهای جایگزین را در نظر بگیرید.

علاوه بر این به یاد داشته باشید اشکالی ندارد به عنوان یک مدیر، درجه ای از آسیب پذیری داشته باشید و داستان هایی از اشتباهات خود و آنچه از آن ها آموخته اید را به اشتراک بگذارید.

یادگیری را در اولویت قرار دهید

یادگیری را در هر بخش از سازمان ادغام کنید. این باید به روز باشد. تجارب یادگیری چندوجهی را امتحان کنید، مانند ارائه چالش‌ها، تشویق به تعویض نقش‌ها ، داشتن کتابخانه‌ برای یادگیری انعطاف‌پذیری.

اگر این شیوه‌ها را در سازمان خود بگنجانید فرهنگ شرکت خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده اید، استعدادها را به جلو هدایت کنید و در برابر چالش‌ها و شکست‌ها انعطاف‌پذیر باشید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان