سکوت با دو استراتژی رسیدن به اهداف را راحت می کند / یاد بگیرید

خط سلامت: سکوت کردن هنگام رسیدگی به اهداف از نقاط قوت افراد است. رشد شخصی تلاش برای رسیدن به اهداف معنی دار و موفقیت پایدار است.

سکوت با دو استراتژی رسیدن به اهداف را راحت می کند / یاد بگیرید

سکوت کردن در زمانی که افراد مشغول به رسیدگی به کارها و اهداف خود هستند امری تسهیل کننده برای روند رشد شخصی است .رشد شخصی یک مسیر منحصر به فرد است و هر کس باید برای رسیدن به اهداف شخصی خود به دور از شلوغی و هیاهو با پشتکار تلاش کند.

به گزارش خط سلامت سکوت در رشد شخصی اهمیت فراوانی دارد.

سکوت کردن در رسیدن به اهداف

سکوت کردن در جهت رشد شخصی ناشی از حس موفقیت و اعتماد به نفس است که آجر به آجر از طریق تلاش مداوم ایجاد شده است.

" سخت کار کردن در سکوت" به معنای وقف مجدانه خود به یک هدف یا حرفه بدون هیاهو یا نیاز به توجه است. این در مورد به حداقل رساندن حواس پرتی برای به حداکثر رساندن تمرکز و بهره وری است.

هنگامی که صدای بیرونی برای هدایت انرژی به داخل خاموش می شود، به آرامش ذهن اشاره منجر می شود. از نظر روانشناختی، سکوت تمرکز را افزایش می‌دهد و به سازندگان، مخترعان و مبتکران اجازه می‌دهد تا وارد جریان شدیدی شوند که در میان صحبت‌های مداوم گم شده‌اند.

سکوت و افزایش رشد شخصی

این فرهنگ را با گرایش‌های مدرن مانند فرهنگ شلوغی که از طریق برجسته‌کردن نکات برجسته بصری جذاب، اما بالقوه سطحی، در رسانه‌های اجتماعی ستایش می‌کنند، مقایسه کنید. این باعث رقابت بیشتر از مشارکت می شود زیرا اولویت ها از اشتیاق خالص به شهرت تغییر می کنند. تلاش در سکوت برای اهداف نتایج زیر را به دنبال دارد:

افزایش خودآگاهی

سکوت فضایی را برای بازتاب درونی فراهم می کند. تنها افرادی که قبل از واکنش نشان دادن برای فکر کردن وقت می گذارند پیشرفت می کنند.

به حداقل رساندن حواس پرتی

روانشناسی نشان می دهد انجام چند کار با کاهش تمرکز و اراده و در عین حال افزایش استرس، بهره وری را کاهش می دهد. سر و صدا زندگی مدرن اهدافی را تهدید می کند که نیاز به توجه بی وقفه دارند. سکوت برای ایجاد محیطی بدون حواس‌پرتی که در آن پیشرفت بر چیزهای پیرامونی غالب است، افراد را قادر می‌سازد تا بهتر به اهداف شان دسترسی پیدا کنند.

استراتژی های عملی برای تلاش در سکوت

تعیین واضح اهداف شخصی

اهداف بلند مدت و کوتاه مدت قابل اندازه گیری که از طریق درون نگری تعیین می شوند، اهدافی را فراهم می کنند که تلاش ها به سمت آن ها هدایت شود.

محیط بهینه شده

عوامل محیطی را شناسایی کنید که باعث افزایش یا بازدارنده بهره وری می شوند، سپس مرزهایی را در اطراف حواس پرتی دیجیتالی، سطوح سر و صدا، شرکت و سایر شرایط تعیین کنید تا به طور فعال محیطی متناسب با اهداف فعلی تنظیم کنید.

بهبود مدیریت زمان

بدون ساختار، روزها بی هدف می گذرند. نظم و انضباط را در کارها برای رسیدن به اهداف در نظر بگیرید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان