این رژیم غذایی زنان را شاد و جوان نگه می دارد

خط سلامت: طول عمر بیشتر یکی از اهداف مهم زنان است که نیاز به یک سبک زندگی سالم دارد.

این رژیم غذایی زنان را شاد و جوان نگه می دارد

طول عمر زنان ارتباط مستقیمی با رژیم غذایی روزانه دارد و در صورتی که درست انتخاب شود اثرات شگفت انگیزی بر جا می گذارد.

طول عمر در زنان و مصرف پروتئین

به گزارش خط سلامت طول عمردر زنان به شرایط پزشکی، ژنتیک و رژیم غذایی آن ها بستگی دارد .یافته‌های آخرین مقاله که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد ، بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های نظرسنجی جمع‌آوری‌شده هر چهار سال یک‌بار از سال 1984 تا 2016 در طول مطالعه طولانی‌مدت سلامت پرستاران (NHS) است. کارکنان مراقبت های بهداشتی زن درگیر در سال 1984 بین 38 تا 59 سال سن داشتند و در ابتدای مطالعه از نظر جسمی و روانی از سلامت خوبی برخوردار بودند.

داده‌های نظرسنجی تحلیل‌شده در آخرین مقاله شامل اطلاعاتی در مورد تعداد دفعات مصرف غذاهای خاص بود که نویسندگان از آن برای محاسبه پروتئین دریافتی استفاده کردند.

نقش پروتئین بر عملکرد جسمی و روانی

شواهد قبلی نشان داده است مصرف پروتئین نقش مهمی در حفظ وضعیت سلامتی دارد. با این حال، کمبود مطالعات اپیدمیولوژیک در مورد نقش دریافت پروتئین در زنان در رابطه با پیری سالم در سنین بالاتر وجود دارد - موضوعی که آخرین مطالعه به بررسی آن پرداخته است.

نتایج این مطالعه نشان داد مصرف پروتئین گیاهی با چند نشانگر سلامت در افراد از جمله عملکرد جسمانی خوب و وضعیت سلامت روان ارتباط مثبتی دارد.

مطالعه آن ها شواهدی را در مورد نقش پروتئین در زنان سالم ارائه می دهد و بینش خاصی را در مورد اهمیت منابع پروتئینی در دوره های مربوطه در میانسالی زنان اضافه می کند. این یافته ها به ارائه توصیه هایی در مورد میزان دریافت پروتئین برای ترویج پیری سالم کمک می کند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان