این ماسک های خانگی پوست را صاف و درخشان می کند

خط سلامت: پوست صاف و شفاف یکی از شاخص های اصلی زیبایی است. استفاده از برخی روش های خانگی به داشتن پوست صاف و شفاف کمک می کند.

این ماسک های خانگی پوست را صاف و درخشان می کند

پوست صاف و شفاف یکی از معیار های اصلی زیبایی است.

به گزارش خط سلامت داشتن پوست صاف و شفاف، همیشه به محصولات زیبایی گران قیمت یا روتین های مراقبت از پوست دشوار نیاز ندارد.

پوست صاف با درمان های طبیعی

پوست صاف و شفاف، لزوما با مصرف محصولات آرایشی گران قمیت به دست نمی آید.

مادر طبیعت گنجینه ای از درمان های خانگی طبیعی برای پوست در اختیار انسان قرار داده است که پوست را احیا می کند و ظاهری درخشان به ارمغان می آورد. در ادامه برخی از روش ها خانگی برای بهبود پوست را معرفی می کنیم:

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا یک ابزار مناسب برای مراقبت از پوست است. ژل آلوئه ورا پوست را تسکین می دهد، التهاب را کاهش می دهد و باعث بهبودی ظاهر می شود. به سادگی ژل را از یک برگ آلوئه ورا استخراج کرده و روی پوست خود بمالید و از مزایای آن بهره مند شوید.

پست+ صاف

ماسک عسل و لیمو

ماسک عسل و لیمو به داشتن پوست صاف و شفاف کمک می کند. عسل یک مرطوب کننده طبیعی است، به این معنی که رطوبت را افزایش می دهد و پوست را نرم و لطیف نگه می دارد.

اسکراب جو دوسر

جو دوسر یک لایه بردار ملایم است که سلول های مرده پوست را از بین می برد و چهره ای روشن تر ایجاد می کند. بلغور جو دوسر آسیاب شده را با ماست مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید، سپس روی پوست صورت چند دقیقه ماساژ دهید و درنهایت آب بکشید.

تونر گلاب

قرن هاست که از گلاب برای تقویت و طراوت پوست استفاده می شود. گلاب دارای خواص طبیعی است که به سفت شدن منافذ و متعادل سازی pH پوست کمک می کند.

برش های خیار

خیار شاداب کننده و آبرسان پوست است. یک خیار را برش دهید و برش ها را به مدت 10-15 دقیقه روی صورت خود قرار دهید و از مزایای شاداب کننده آن بهره مند شوید. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید.

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار
خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان