فقط مورینگا بخورید!/ مورینگا چیست و چه خاصیتی دارد؟

خط سلامت: گیاه مورینگا به دلیل خواص ضد التهابی خود که به ترکیباتی مانند کورستین و اسید کلروژنیک نسبت داده می شود، مشهور است.

فقط مورینگا بخورید!/ مورینگا چیست و چه خاصیتی دارد؟

گیاه مورینگا یک منبع غذایی مغذی برای سلامتی است.

به گزارش خط سلامت گیاه مورینگا فواید زیادی برای سلامتی دارد.

گیاه مورینگا

گیاه مورینگا در مناطق جنوبی هند کشت می شود. مورینگا در هند که اغلب به عنوان چوب طبل از آن یاد می شود، جایگاه خود را به عنوان یک «ابر غذا» به دست آورده است و آب مورینگا به عنوان یک اکسیر نیرومند به شمار می آید. کارشناسان دلایلی را بررسی می‌کنند که چرا گنجاندن این تزریق غنی از مواد مغذی در برنامه روزانه شما می‌تواند یک تغییر بازی برای رفاه کلی شما باشد.

خواص گیاه مورینگا

مورینگا حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین ها مانند ویتامین A، B1 (تیامین)، B2 (ریبوفلاوین)، B3 (نیاسین)، B6 (فولات)، و ویتامین C است. مواد معدنی آن شامل کلسیم، پتاسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی است. برگ‌های مورینگا سه برابر بیشتر از اسفناج آهن دارند .

آب مورینگا

آب مورینگا گنجینه ای از مواد مغذی ضروری است. حاوی ترکیبی غنی از ویتامین ها، از جمله ویتامین A، ویتامین C و ویتامین E، همراه با مواد معدنی مانند پتاسیم و کلسیم است. این مشخصات غنی از مواد مغذی به سلامت کلی کمک می کند و از عملکردهای مختلف بدن پشتیبانی می کند. آب مورینگا سرشار از آنتی اکسیدان ها به مبارزه با استرس اکسیداتیو و خنثی کردن رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند.

خواص ضد التهابی

مورینگا به دلیل خواص ضدالتهابی خود که به ترکیباتی مانند کورستین و اسید کلروژنیک نسبت داده می شود، مشهور است. مصرف منظم آب مورینگا به کاهش التهاب کمک می کند .

تنظیم قند خون

برای افرادی که دیابت را مدیریت می کنند یا به دنبال تثبیت گلوکز خون خود هستند، گنجاندن آب مورینگا در برنامه روزانه آن ها یک اقدام طبیعی و حمایتی می باشد. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
  • 00:00
    00:00
اتاق درمان