شیوه ای باور نکردنی برای درمان آلزایمر کشف شد

خط سلامت: پیری مغز فرایندی است که تحت تاثیر عوامل خاصی کند می شود یا سرعت می گیرد.

 شیوه ای باور نکردنی برای درمان آلزایمر کشف شد

پیری مغز با مصرف ویتامین ها مرتبط است.

به گزارش خط سلامت فرایند پیری مغز با مصرف مولتی ویتامین های روزانه کند می شود.

پیری مغز و مولتی ویتامین ها

پیری مغز در نهایت منجر به آلزایمر و زوال عقل می شود. طبق یک مطالعه جدید در بیمارستان عمومی ماساچوست، مصرف روزانه مولتی ویتامین می تواند تا دو سال از زوال شناختی جلوگیری کند .

به گفته سازمان بهداشت جهانی، زوال شناختی یکی از اولین علائم مرتبط با بیماری آلزایمر و زوال عقل است که در مجموع 55 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد .

زوال شناختی یکی از مهمترین نگرانی‌های سلامتی بیشتر افراد مسن است و مکمل روزانه مولتی ویتامین‌ها این پتانسیل را دارد یک رویکرد جذاب و در دسترس برای کند کردن پیری شناختی باشد.

مولتی ویتامین ها و عملکرد های شناختی

یافته‌های جدید که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شد، نشان داد یک مولتی ویتامین روزانه حاوی 20 ماده مغذی ضروری به جلوگیری از از دست دادن حافظه و کند کردن پیری شناختی کمک می کند.

این مطالعه شامل ارزیابی 573 فرد در طول دو سال بود. افرادی که مولتی ویتامین مصرف می کردند، در مقایسه با گروه دارونما، افزایش قابل توجهی در توانایی خود در یادگیری، ذخیره و بازیابی اطلاعات مشاهده کردند.

محققان همچنین بهبودهایی را در زمینه‌های جهت‌گیری، توجه، روانی زبان و توانایی‌های مرتبط با آن که به عنوان شناخت جهانی شناخته می‌شود، تا دو سال نیز مشاهده کردند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است. 

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان