طعم قهوه در کافه چرا بهتر از خانه در می آید؟

خط سلامت: قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است.

طعم قهوه در کافه چرا بهتر از خانه در می آید؟

قهوه به دلیل نحوه دم آوری آن نیاز به دقت دارد تا طعمی اصیل ایجاد شود.

به گزارش خط سلامت دلیلی وجود دارد که چرا قهوه در برخی کافه ها همیشه بهتر از قهوه در خانه است.

قهوه در کافه و خانه

قهوه در کافه طعم بهتری نسبت به قهوه های خانگی دارد. کافه ها چیزهایی دارند که بسیاری از علاقه مندان به قهوه توانایی خرید آن را ندارند، مانند ماشین آلات.

در هر رستوران یا کافی شاپ، باریستاها تجهیزات صنعتی دارند که هر درخواستی را با طراوت می کند. کافه ها همچنین در موقعیتی هستند که بهترین محصولات را در اطراف خود دارند.

در حالی که یک مصرف کننده معمولی قهوه به فروشگاه محلی خود می رود و هر دانه ای را که در دسترس است دریافت می کند، مغازه های متخصص در قهوه راه های جایگزینی دارند. آن ها قهوه را از منابعی دریافت می کنند که مصرف کننده عادی به آن کمتر دسترسی دارد.

تفاوت قهوه در کافه و خانه

برخلاف مصرف‌کنندگان  کافه ها این فرصت را دارند  که دانه‌ها را قبل از آسیاب و سرو برشته کنند. مشخصات طعم قهوه در نهایت چیزی است که مشتریان برای آن هزینه می کنند و اگر کافه ها بتوانند آن را کنترل کنند،  مشتریان خود را تحت تاثیر قرار می دهند. پرورش طعم خاص برخی ازکافه ها را متمایز از بقیه می کند.

شاید برخی از طرفداران قهوه یک دستگاه اسپرسو ساز در خانه داشته باشند، اما اینجا جایی است که کافه ها از لوازم خانگی معمولی جدا می مانند. کافی‌شاپ‌ها دستگاه‌هایی دارند که به صدها نفر در روز خدمات رسانی می‌کنند و اگر این دستگاه‌ها خراب یا بد کار کنند، کار جلو نخواهد رفت.

تجهیزات خراب یا کثیف نیز یک اثر نامطلوب دیگر دارد. این مسئله طعم قهوه را تغییر می دهد، چیزی که احتمالاً مشتریان از آن استقبال نمی کنند. برای ورود به صفحه اینستاگرام کلیک کنید. 

تمام مطالب سایت اختصاصی و توسط تحریریه خط سلامت تولید شده است، استفاده با ذکر منبع و لینک دهی بلامانع است.

ارسال نظر

خط سلامت
فیلم ها
  • خط سلامت: عشق و حسادت با هم مرتبط هستند زیرا یک هورمون مشترک در این دو احساس نقش دارد. عشق احساسی است که به هورمون…

گزارش ویژه
پادکست
اتاق درمان